history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-11-07    (Dz.U.2023.2408 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja obowiązująca od 2023-11-07    (Dz.U.2023.2408 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-20 do 2023-11-06    (Dz.U.2022.1277 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-07-30 do 2022-06-19    (Dz.U.2020.1319 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-04-12 do 2020-07-29    (Dz.U.2019.684 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-04-20 do 2019-04-11    (Dz.U.2018.754 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-01-04 do 2018-04-19    (Dz.U.2017.15 tekst jednolity)

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2014-08-26 do 2017-01-03

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych ] [81] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych, w formie audycji wyborczych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie, a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

[81] Art. 116 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 25 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o zmianie ustawy – Kodeks wyborczy oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1072). Zmiana weszła w życie 26 sierpnia 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-08-01 do 2014-08-25

Rozdział 13

Kampania wyborcza w programach nadawców radiowych i telewizyjnych

Art. 116. [Prowadzenie agitacji wyborczej w programach radiowych i telewizyjnych] [49] § 1. Komitety wyborcze mają prawo prowadzenia agitacji wyborczej w programach publicznych i niepublicznych nadawców radiowych i telewizyjnych.

§ 2. W wyborach ponownych oraz w wyborach uzupełniających agitację wyborczą, o której mowa w § 1, prowadzi się, jeżeli przeprowadza się głosowanie a przepisy szczególne kodeksu tak stanowią.

[49] Na podstawie wyroku Trybunału Konstytucyjnego z dnia 20 lipca 2011 r. (Dz.U. Nr 149, poz. 889) brzmienie art. 116 ustalone przez art. 1 pkt 1 ustawy z dnia 3 lutego 2011 r. o zmianie ustawy – Kodeks wyborczy (Dz.U. Nr 26, poz. 134: ost. zm.: Dz.U. z 2011 r. Nr 149, poz. 889) utraciło moc 21 lipca 2011 r.