Wersja obowiązująca od 2025.09.05

§ 10. [Składanie wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów]  [2]  1. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów sporządza się w systemie teleinformatycznym wskazanym przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki na jego stronie podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej.

2. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów generuje się z systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1, w formacie PDF. Rektor opatruje wniosek podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów, o którym mowa w ust. 2, składa się na adres do doręczeń elektronicznych ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.

[2] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 sierpnia 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie studiów (Dz.U. poz. 1220). Zmiana weszła w życie 5 września 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.09.05

§ 10. [Składanie wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów]  [2]  1. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów sporządza się w systemie teleinformatycznym wskazanym przez ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki na jego stronie podmiotowej w Biuletynie Informacji Publicznej.

2. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów generuje się z systemu teleinformatycznego, o którym mowa w ust. 1, w formacie PDF. Rektor opatruje wniosek podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

3. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów, o którym mowa w ust. 2, składa się na adres do doręczeń elektronicznych ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.

[2] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 29 sierpnia 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie studiów (Dz.U. poz. 1220). Zmiana weszła w życie 5 września 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.12.28 do 2025.09.04     (Dz.U.2023.2787 tekst jednolity)

§ 10. [Składanie wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów] Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów, wraz z dołączanymi do niego dokumentami, składa się w formie dokumentu elektronicznego sporządzonego w formacie PDF i opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym rektora, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.09 do 2023.12.27     (Dz.U.2021.661 tekst jednolity)

§ 10. [Składanie wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów] Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów, wraz z dołączanymi do niego dokumentami, składa się w formie dokumentu elektronicznego sporządzonego w formacie PDF i opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym rektora, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.08.24 do 2021.04.08

§ 10. [Składanie wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów ] [2] Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów, wraz z dołączanymi do niego dokumentami, składa się w formie dokumentu elektronicznego sporządzonego w formacie PDF i opatrzonego podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym rektora, przez elektroniczną skrzynkę podawczą ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki.

[2] § 10 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 sierpnia 2019 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie studiów (Dz.U. poz. 1498). Zmiana weszła w życie 24 sierpnia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.10.01 do 2019.08.23

§ 10. [Podpis wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów ] 1. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów podpisuje rektor podpisem zaufanym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

2. Wniosek o pozwolenie na utworzenie studiów składa się do ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego i nauki w postaci elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą.