Wersja obowiązująca od 2025.12.04     (Dz.U.2025.1703 tekst jednolity)

Art. 17e. [Skład Komitetu] 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – minister właściwy do spraw informatyzacji albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w urzędzie obsługującym tego ministra;

2) wiceprzewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji w urzędzie obsługującym tego ministra;

3) pozostali członkowie Komitetu:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) ministrowie albo wyznaczeni przez właściwych ministrów ich przedstawiciele w randze sekretarza stanu albo podsekretarza stanu, po jednym z urzędu obsługującego danego ministra, z wyłączeniem ministra właściwego do spraw informatyzacji.

2. Członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, w uzasadnionych przypadkach może zastąpić w pracach Komitetu inny sekretarz stanu, podsekretarz stanu albo pełnomocnik – wskazany przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

3. Przewodniczący Komitetu jest informowany o zastępstwie przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za pośrednictwem sekretarza Komitetu.

Wersja obowiązująca od 2025.12.04     (Dz.U.2025.1703 tekst jednolity)

Art. 17e. [Skład Komitetu] 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – minister właściwy do spraw informatyzacji albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w urzędzie obsługującym tego ministra;

2) wiceprzewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji w urzędzie obsługującym tego ministra;

3) pozostali członkowie Komitetu:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) ministrowie albo wyznaczeni przez właściwych ministrów ich przedstawiciele w randze sekretarza stanu albo podsekretarza stanu, po jednym z urzędu obsługującego danego ministra, z wyłączeniem ministra właściwego do spraw informatyzacji.

2. Członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, w uzasadnionych przypadkach może zastąpić w pracach Komitetu inny sekretarz stanu, podsekretarz stanu albo pełnomocnik – wskazany przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

3. Przewodniczący Komitetu jest informowany o zastępstwie przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za pośrednictwem sekretarza Komitetu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2025.09.06 do 2025.12.03

Art. 17e. [Skład Komitetu] [71] 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – minister właściwy do spraw informatyzacji albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w urzędzie obsługującym tego ministra;

2) wiceprzewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu wyznaczony przez ministra właściwego do spraw informatyzacji w urzędzie obsługującym tego ministra;

3) pozostali członkowie Komitetu:

a) Szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów albo wyznaczony przez niego sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

b) ministrowie albo wyznaczeni przez właściwych ministrów ich przedstawiciele w randze sekretarza stanu albo podsekretarza stanu, po jednym z urzędu obsługującego danego ministra, z wyłączeniem ministra właściwego do spraw informatyzacji.

2. Członka Komitetu, o którym mowa w ust. 1 pkt 3, w uzasadnionych przypadkach może zastąpić w pracach Komitetu inny sekretarz stanu, podsekretarz stanu albo pełnomocnik – wskazany przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

3. Przewodniczący Komitetu jest informowany o zastępstwie przez członka Komitetu, właściwego ministra albo Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów za pośrednictwem sekretarza Komitetu.

[71] Art. 17e dodany przez art. 1 pkt 18 ustawy z dnia 25 lipca 2025 r. o zmianie ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1158). Zmiana weszła w życie 6 września 2025 r.