Wersja obowiązująca od 2025.05.20

§ 68a. [Dopuszczenie stosowania innych sygnałów niż określone w § 68] [41] 1. Dopuszcza się stosowanie innych sygnałów niż sygnały określone w § 68 wyłącznie w ramach uruchomionych przez zarządców infrastruktury projektów pilotażowych, których celem jest ustanowienie w przyszłości nowego systemu sygnalizacji na sieci kolejowej, w szczególności współdziałającego ze wskaźnikami W 21 i W 21a.

2. Szczegółowe zasady prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji w ramach projektów pilotażowych, o których mowa w ust. 1, zarządca infrastruktury określa w przepisach wewnętrznych.

[41] § 68a dodany przez § 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 586). Zmiana weszła w życie 20 maja 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.05.20

§ 68a. [Dopuszczenie stosowania innych sygnałów niż określone w § 68] [41] 1. Dopuszcza się stosowanie innych sygnałów niż sygnały określone w § 68 wyłącznie w ramach uruchomionych przez zarządców infrastruktury projektów pilotażowych, których celem jest ustanowienie w przyszłości nowego systemu sygnalizacji na sieci kolejowej, w szczególności współdziałającego ze wskaźnikami W 21 i W 21a.

2. Szczegółowe zasady prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji w ramach projektów pilotażowych, o których mowa w ust. 1, zarządca infrastruktury określa w przepisach wewnętrznych.

[41] § 68a dodany przez § 1 pkt 20 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 15 kwietnia 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji (Dz.U. poz. 586). Zmiana weszła w życie 20 maja 2025 r.