Wersja obowiązująca od 2025.01.28     (Dz.U.2025.111 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja obowiązująca od 2025.01.28     (Dz.U.2025.111 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.11.06 do 2025.01.27     (Dz.U.2023.2383 tekst jednolity)

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.12.16 do 2023.11.05     (Dz.U.2022.2651 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.10.05 do 2022.12.15

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń. [86] Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepis art. 146 § 2 stosuje się odpowiednio. [87]

[86] Art. 146a § 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 84 pkt 32 lit. a) ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 2320; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1163). Zmiana weszła w życie 5 października 2021 r.

[87] Art. 146a § 2 w brzmieniu ustalonym przez art. 84 pkt 32 lit. b) ustawy z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (Dz.U. poz. 2320; ost. zm.: Dz.U. z 2021 r. poz. 1163). Zmiana weszła w życie 5 października 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.08.23 do 2021.10.04     (Dz.U.2021.1540 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.07.31 do 2021.08.22     (Dz.U.2020.1325 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.05.14 do 2020.07.30     (Dz.U.2019.900 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.04.27 do 2019.05.13     (Dz.U.2018.800 tekst jednolity)

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.02.01 do 2018.04.26     (Dz.U.2017.201 tekst jednolity)

[Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.07.01 do 2017.01.31

Art. 146a. [Obowiązek pełnomocnika ogólnego dotyczący zawiadomienia o zmianie adresu ] [12] § 1. Pełnomocnik ogólny ma obowiązek zawiadomić o zmianie adresu, pod którym dokonuje się doręczeń, lub adresu elektronicznego. Zawiadomienie o zmianie pełnomocnictwa w zakresie adresu jest składane do Centralnego Rejestru.

§ 2. W razie niedopełnienia przez pełnomocnika ogólnego obowiązku przewidzianego w § 1, pismo uważa się za doręczone pod dotychczasowym adresem. Przepisy art. 146 § 2 oraz art. 152a § 3 stosuje się odpowiednio.

[12] Art. 146a dodany przez art. 1 pkt 104 ustawy z dnia 10 września 2015 r. o zmianie ustawy – Ordynacja podatkowa oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. poz. 1649; ost. zm.: Dz.U. z 2015 r. poz. 2184). Zmiana weszła w życie 1 lipca 2016 r.