Wersja obowiązująca od 2025.04.28     (Dz.U.2025.561 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja obowiązująca od 2025.04.28     (Dz.U.2025.561 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2024.03.06 do 2025.04.27     (Dz.U.2024.321 tekst jednolity)

Art. 50b.  (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.12.02 do 2024.03.05     (Dz.U.2022.2483 tekst jednolity)

Art. 50b.   (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.03.23 do 2022.12.01     (Dz.U.2022.659 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.12.16 do 2022.03.22     (Dz.U.2020.2268 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.01.16 do 2020.12.15     (Dz.U.2020.72 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.10.19 do 2020.01.15     (Dz.U.2018.2014 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017.05.31 do 2018.10.18     (Dz.U.2017.1057 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.05.12 do 2017.05.30     (Dz.U.2015.641 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony)

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012.08.14 do 2015.05.11     (Dz.U.2012.931 tekst jednolity)

Art. 50b. (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011.11.18 do 2012.08.13

Art. 50b. [63] (uchylony).

[63] Rozdział 7 uchylony przez art. 1 pkt 15 ustawy z dnia 16 września 2011 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o Krajowym Funduszu Drogowym (Dz.U. Nr 234, poz. 1387). Zmiana weszła w życie 18 listopada 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.12.02 do 2011.11.17     (Dz.U.2004.256.2571 tekst jednolity)

1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.

3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad jest obowiązany do opracowania projektu wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.

4. Projekt wytycznych, o których mowa w ust. 3, podlega zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.01.01 do 2004.12.01

1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad [25] przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.

3. [26] W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad jest obowiązany do opracowania projektu wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.

4. [27] Projekt wytycznych, o których mowa w ust. 3, podlega zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.

[25] Art. 50b ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 21 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

[26] Art. 50b ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

[27] Art. 50b ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez art. 1 pkt 14 ustawy z dnia 14 listopada 2003 r. o zmianie ustawy o autostradach płatnych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 217, poz. 2124). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2004 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2002.04.01 do 2003.12.31

1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad [55] przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.

3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad [56] jest obowiązany do opracowania wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.

4. Wytyczne, o których mowa w ust. 3, podlegają zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.

[55] Art. 50b ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 18 ustawy z dnia 1 marca 2002 r. o zmianach w organizacji i funkcjonowaniu centralnych organów administracji rządowej i jednostek im podporządkowanych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 25, poz. 253). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2002 r.

[56] Art. 50b ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez art. 29 pkt 17 ustawy z dnia 1 marca 2002 r. o zmianach w organizacji i funkcjonowaniu centralnych organów administracji rządowej i jednostek im podporządkowanych oraz o zmianie niektórych ustaw (Dz.U. Nr 25, poz. 253). Zmiana weszła w życie 1 kwietnia 2002 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2001.10.05 do 2002.03.31     (Dz.U.2001.110.1192 tekst jednolity)

1. Z zastrzeżeniem ust. 2, Agencja przeprowadza negocjacje ze spółką, której oferta została w wyniku przetargu uznana przez komisję przetargową za najkorzystniejszą.

2. Negocjacje, o których mowa w ust. 1, mogą być prowadzone jednocześnie z więcej niż jedną spółką, w zakresie treści złożonych ofert, o ile ich oferty zostały uznane przez komisję przetargową za równorzędne.

3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, Prezes Agencji jest obowiązany do opracowania wytycznych prowadzenia negocjacji, z uwzględnieniem w szczególności wymagań dotyczących stopnia zdolności oferenta do finansowania budowy i eksploatacji autostrady przy ograniczonym korzystaniu ze środków publicznych oraz terminu realizacji procesu inwestycyjnego.

4. Wytyczne, o których mowa w ust. 3, podlegają zatwierdzeniu przez ministra właściwego do spraw transportu.