Wersja obowiązująca od 2025.10.09     (Dz.U.2025.1358 tekst jednolity)

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2023/1768 z dnia 14 lipca 2023 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące certyfikacji i deklaracji systemów i części składowych wykorzystywanych do zapewniania zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej (Dz. Urz. UE L 228 z 15.09.2023, str. 1);

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. poz. 212 i 214, z późn. zm.), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 20 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 80), z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 5.3.3.4.6, 5.3.3.4.9, 5.3.4 i 5.3.5,

aa) wymagania ustanowione przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) – „Procedury służb żeglugi powietrznej – zarządzanie informacją lotniczą”, ogłoszone w załączniku do obwieszczenia nr 15/2024 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 6 czerwca 2024 r. w sprawie ogłoszenia wymagań ustanowionych przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) w Doc 10066: „Procedury Służb Żeglugi Powietrznej – Zarządzanie Informacją Lotniczą” (Dz. Urz. ULC poz. 25), zwane dalej „Doc 10066”, z wyłączeniem pkt 5.3.3.3 i 5.3.3.4, a także pkt 7.7.4 w zakresie następujących obowiązkowych atrybutów przeszkód: identyfikator twórcy danych, zasięg poziomy oraz data i czas,

b) przepisy rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/373 z dnia 1 marca 2017 r. ustanawiającego wspólne wymogi dotyczące instytucji zapewniających zarządzanie ruchem lotniczym/służby żeglugi powietrznej i inne funkcje sieciowe zarządzania ruchem lotniczym oraz nadzoru nad nimi, uchylającego rozporządzenie (WE) nr 482/2008, rozporządzenia wykonawcze (UE) nr 1034/2011, (UE) nr 1035/2011 i (UE) 2016/1377 oraz zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 677/2011 (Dz. Urz. UE L 62 z 08.03.2017, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2017/373/UE”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 13/2023 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 2 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 4 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 41), z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 2.4.1, 4.2.1, 5.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4, 20.1 i 21.7.

4) (uchylony).

Wersja obowiązująca od 2025.10.09     (Dz.U.2025.1358 tekst jednolity)

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2023/1768 z dnia 14 lipca 2023 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące certyfikacji i deklaracji systemów i części składowych wykorzystywanych do zapewniania zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej (Dz. Urz. UE L 228 z 15.09.2023, str. 1);

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. poz. 212 i 214, z późn. zm.), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 20 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 80), z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 5.3.3.4.6, 5.3.3.4.9, 5.3.4 i 5.3.5,

aa) wymagania ustanowione przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) – „Procedury służb żeglugi powietrznej – zarządzanie informacją lotniczą”, ogłoszone w załączniku do obwieszczenia nr 15/2024 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 6 czerwca 2024 r. w sprawie ogłoszenia wymagań ustanowionych przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) w Doc 10066: „Procedury Służb Żeglugi Powietrznej – Zarządzanie Informacją Lotniczą” (Dz. Urz. ULC poz. 25), zwane dalej „Doc 10066”, z wyłączeniem pkt 5.3.3.3 i 5.3.3.4, a także pkt 7.7.4 w zakresie następujących obowiązkowych atrybutów przeszkód: identyfikator twórcy danych, zasięg poziomy oraz data i czas,

b) przepisy rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/373 z dnia 1 marca 2017 r. ustanawiającego wspólne wymogi dotyczące instytucji zapewniających zarządzanie ruchem lotniczym/służby żeglugi powietrznej i inne funkcje sieciowe zarządzania ruchem lotniczym oraz nadzoru nad nimi, uchylającego rozporządzenie (WE) nr 482/2008, rozporządzenia wykonawcze (UE) nr 1034/2011, (UE) nr 1035/2011 i (UE) 2016/1377 oraz zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 677/2011 (Dz. Urz. UE L 62 z 08.03.2017, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 2017/373/UE”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 13/2023 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 2 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 4 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 41), z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 2.4.1, 4.2.1, 5.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4, 20.1 i 21.7.

4) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2025.04.17 do 2025.10.08

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) [1] przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2023/1768 z dnia 14 lipca 2023 r. ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące certyfikacji i deklaracji systemów i części składowych wykorzystywanych do zapewniania zarządzania ruchem lotniczym/służb żeglugi powietrznej (Dz. Urz. UE L 228 z 15.09.2023, str. 1);

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) [2] normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. poz. 212 i 214, z późn. zm.), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 20 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 80), z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 5.3.3.4.6, 5.3.3.4.9, 5.3.4 i 5.3.5,

aa) [3] wymagania ustanowione przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) – „Procedury służb żeglugi powietrznej – zarządzanie informacją lotniczą”, ogłoszone w załączniku do obwieszczenia nr 15/2024 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 6 czerwca 2024 r. w sprawie ogłoszenia wymagań ustanowionych przez Organizację Międzynarodowego Lotnictwa Cywilnego (ICAO) w Doc 10066: „Procedury Służb Żeglugi Powietrznej – Zarządzanie Informacją Lotniczą” (Dz. Urz. ULC poz. 25), zwane dalej „Doc 10066”, z wyłączeniem pkt 5.3.3.3 i 5.3.3.4, a także pkt 7.7.4 w zakresie następujących obowiązkowych atrybutów przeszkód: identyfikator twórcy danych, zasięg poziomy oraz data i czas,

b) [4] przepisy rozporządzenia wykonawczego Komisji (UE) 2017/373 z dnia 1 marca 2017 r. ustanawiającego wspólne wymogi dotyczące instytucji zapewniających zarządzanie ruchem lotniczym/służby żeglugi powietrznej i inne funkcje sieciowe zarządzania ruchem lotniczym oraz nadzoru nad nimi, uchylającego rozporządzenie (WE) nr 482/2008, rozporządzenia wykonawcze (UE) nr 1034/2011, (UE) nr 1035/2011 i (UE) 2016/1377 oraz zmieniającego rozporządzenie (UE) nr 677/2011 (Dz. Urz. UE L 62 z 08.03.2017, str. 1, z późn. zm.4)), zwanego dalej „rozporządzeniem 2017/373/UE”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) [5] udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 13/2023 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 2 czerwca 2023 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 4 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 41), z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 2.4.1, 4.2.1, 5.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4, 20.1 i 21.7.

4) (uchylony).

[1] § 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 425). Zmiana weszła w życie 17 kwietnia 2025 r.

[2] § 2 pkt 2 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 425). Zmiana weszła w życie 17 kwietnia 2025 r.

[3] § 2 pkt 2 lit. aa) dodana przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 425). Zmiana weszła w życie 17 kwietnia 2025 r.

[4] § 2 pkt 2 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 425). Zmiana weszła w życie 17 kwietnia 2025 r.

[5] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 25 marca 2025 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 425). Zmiana weszła w życie 17 kwietnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.05.10 do 2025.04.16     (Dz.U.2021.878 tekst jednolity)

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy załączników III i IV do rozporządzenia (WE) nr 552/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 marca 2004 r. w sprawie interoperacyjności Europejskiej Sieci Zarządzania Ruchem Lotniczym (Rozporządzenie w sprawie interoperacyjności) (Dz. Urz. UE L 96 z 31.03.2004, str. 26, z późn. zm. – Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 7, t. 8, str. 46), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 552/2004”;

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. poz. 212 i 214, z późn. zm.), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 25 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie sprostowania błędu i ogłoszenia sprostowanego tekstu Załącznika 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 88), z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 5.3.3.4.6, 5.3.3.4.9, 5.3.4 i 5.3.5,

b) przepisy art. 3–12 oraz art. 14 ust. 2 rozporządzenia Komisji (UE) nr 73/2010 z dnia 26 stycznia 2010 r. ustanawiającego wymagania dotyczące jakości danych i informacji lotniczych dla jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (Dz. Urz. UE L 23 z 27.01.2010, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 73/2010”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 4 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 5 maja 2015 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 4 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 20), z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 4.2.1, 5.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4 i 20.1;

4) (uchylony).

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.09.29 do 2021.05.09

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) [1] przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy załączników III i IV do rozporządzenia (WE) nr 552/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 marca 2004 r. w sprawie interoperacyjności Europejskiej Sieci Zarządzania Ruchem Lotniczym (Rozporządzenie w sprawie interoperacyjności) (Dz. Urz. UE L 96 z 31.03.2004, str. 26, z późn. zm. – Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 7, t. 8, str. 46), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 552/2004”;

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) [2] normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. poz. 212 i 214, z późn. zm.), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 25 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie sprostowania błędu i ogłoszenia sprostowanego tekstu Załącznika 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 88), z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 5.3.3.4.6, 5.3.3.4.9, 5.3.4 i 5.3.5,

b) przepisy art. 3–12 oraz art. 14 ust. 2 rozporządzenia Komisji (UE) nr 73/2010 z dnia 26 stycznia 2010 r. ustanawiającego wymagania dotyczące jakości danych i informacji lotniczych dla jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (Dz. Urz. UE L 23 z 27.01.2010, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 73/2010”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) [3] udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w załączniku do obwieszczenia nr 4 Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego z dnia 5 maja 2015 r. w sprawie ogłoszenia tekstu Załącznika 4 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. Urz. ULC poz. 20), z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 4.2.1, 5.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4 i 20.1;

4) [4] (uchylony)

[1] § 2 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 1580). Zmiana weszła w życie 29 września 2020 r.

[2] § 2 pkt 2 lit. a) w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 1580). Zmiana weszła w życie 29 września 2020 r.

[3] § 2 pkt 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 lit. c) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 1580). Zmiana weszła w życie 29 września 2020 r.

[4] § 2 pkt 4 uchylony przez § 1 pkt 1 lit. d) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2020 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie służby informacji lotniczej (Dz.U. poz. 1580). Zmiana weszła w życie 29 września 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015.11.23 do 2020.09.28

§ 2. [Sposób i warunki zapewniania AIS] Sposób i warunki zapewniania AIS w zakresie:

1) przepływu danych i informacji lotniczych – określają przepisy załącznika II część A i część B pkt 7, załącznika III i załącznika IV do rozporządzenia (WE) nr 552/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 10 marca 2004 r. w sprawie interoperacyjności Europejskiej Sieci Zarządzania Ruchem Lotniczym (Rozporządzenie w sprawie interoperacyjności) (Dz. Urz. UE L 96 z 31.03.2004, str. 26, z późn. zm.; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 7, t. 8, str. 46);

2) publikacji Zintegrowanego Pakietu Informacji Lotniczych oraz wymagania dla tego wydawnictwa – określają:

a) normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 15 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, sporządzonej w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r. (Dz. U. z 1959 r. Nr 35, poz. 212 i 214, z późn. zm.3)), zwanej dalej „Konwencją”, ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zgodnie z art. 23 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. – Prawo lotnicze, zwanej dalej „ustawą”, z wyłączeniem pkt 1.2.2.2, 4.3.7, 4.4.6 i 5.2.13.3,

b) przepisy art. 3–12 oraz art. 14 ust. 2 rozporządzenia Komisji (UE) nr 73/2010 z dnia 26 stycznia 2010 r. ustanawiającego wymagania dotyczące jakości danych i informacji lotniczych dla jednolitej europejskiej przestrzeni powietrznej (Dz. Urz. UE L 23 z 27.01.2010, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem nr 73/2010”,

c) załącznik nr 1 do rozporządzenia określający sposób publikacji danych i informacji lotniczych w Zintegrowanym Pakiecie Informacji Lotniczych;

3) udostępniania map lotniczych oraz wymagania dla tych map – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w Załączniku 4 do Konwencji, ogłoszonym w Dzienniku Urzędowym Urzędu Lotnictwa Cywilnego, zgodnie z art. 23 ust. 2 pkt 1 ustawy, z wyłączeniem pkt 2.1.7, 2.1.8, 4.2.1, 8.7, 11.4, 16.2.1, 17.4.4, 18.2, 19.2 i 20.1;

4) udostępniania elektronicznych danych o terenie i przeszkodach – określają normy i zalecane metody postępowania zawarte w rozdziale 10 Załącznika 15 do Konwencji, z wyłączeniem pkt 10.1.3.