Wersja obowiązująca od 2025.11.22

§ 5. [8] 1. Sekretarz Rady sporządza protokół z posiedzenia Rady, który zawiera:

1) listę uczestników posiedzenia;

2) porządek obrad, treść ustaleń i rozstrzygnięć;

3) informacje o uchwale, której dotyczyło głosowanie, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

4) tryb głosowania, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

5) liczbę i listę członków, którzy wzięli udział w głosowaniu, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

6) wynik głosowania przez wskazanie liczby głosów „za”, „przeciw” oraz „wstrzymujących się”, w przypadku przeprowadzenia głosowania.

2. W przypadku podjęcia uchwały w trybie obiegowym protokół, o którym mowa w ust. 1, dodatkowo zawiera:

1) datę przekazania członkom Rady projektu uchwały;

2) termin zakończenia głosowania.

3. Projekt protokołu jest udostępniany członkom Rady z możliwością wnoszenia uwag do jego treści.

4. Protokół podpisują przewodniczący oraz sekretarz Rady.

[8] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 62 Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia Rady do spraw Innowacyjności (M.P. poz. 1145). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.11.22

§ 5. [8] 1. Sekretarz Rady sporządza protokół z posiedzenia Rady, który zawiera:

1) listę uczestników posiedzenia;

2) porządek obrad, treść ustaleń i rozstrzygnięć;

3) informacje o uchwale, której dotyczyło głosowanie, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

4) tryb głosowania, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

5) liczbę i listę członków, którzy wzięli udział w głosowaniu, w przypadku przeprowadzenia głosowania;

6) wynik głosowania przez wskazanie liczby głosów „za”, „przeciw” oraz „wstrzymujących się”, w przypadku przeprowadzenia głosowania.

2. W przypadku podjęcia uchwały w trybie obiegowym protokół, o którym mowa w ust. 1, dodatkowo zawiera:

1) datę przekazania członkom Rady projektu uchwały;

2) termin zakończenia głosowania.

3. Projekt protokołu jest udostępniany członkom Rady z możliwością wnoszenia uwag do jego treści.

4. Protokół podpisują przewodniczący oraz sekretarz Rady.

[8] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 62 Prezesa Rady Ministrów z dnia 4 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie utworzenia Rady do spraw Innowacyjności (M.P. poz. 1145). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.01.21 do 2025.11.21

§ 5.  Protokół z posiedzenia Rady sporządza sekretarz. Protokół podpisuje osoba przewodnicząca posiedzeniu oraz sekretarz.