history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 11. 1. Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.

2. Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.

2a. Do uwag zgłoszonych po terminie, o którym mowa w ust. 2, stosuje się § 13 ust. 2 pkt 2.

3. Organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag.

3a. Odniesienie się organu wnioskującego lub podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 2, do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu Sekretarz Komitetu przekazuje niezwłocznie podmiotowi, który zgłosił uwagi. Podmiot zgłaszający uwagi, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odniesienia się do uwag, przekazuje Sekretarzowi Komitetu swoje stanowisko.

4. Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 11. 1. Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.

2. Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.

2a. Do uwag zgłoszonych po terminie, o którym mowa w ust. 2, stosuje się § 13 ust. 2 pkt 2.

3. Organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag.

3a. Odniesienie się organu wnioskującego lub podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 2, do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu Sekretarz Komitetu przekazuje niezwłocznie podmiotowi, który zgłosił uwagi. Podmiot zgłaszający uwagi, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odniesienia się do uwag, przekazuje Sekretarzowi Komitetu swoje stanowisko.

4. Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-17 do 2021-03-03    (M.P.2018.705 tekst jednolity)

§ 11. 1. Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.

2. Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.

2a. Do uwag zgłoszonych po terminie, o którym mowa w ust. 2, stosuje się § 13 ust. 2 pkt 2.

3. Organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag.

3a. Odniesienie się organu wnioskującego lub podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 2, do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu Sekretarz Komitetu przekazuje niezwłocznie podmiotowi, który zgłosił uwagi. Podmiot zgłaszający uwagi, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odniesienia się do uwag, przekazuje Sekretarzowi Komitetu swoje stanowisko.

4. Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-14 do 2018-07-16

§ 11. 1. Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.

2. [12] Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.

2a. [13] Do uwag zgłoszonych po terminie, o którym mowa w ust. 2, stosuje się § 13 ust. 2 pkt 2.

3. [14] Organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag.

3a. [15] Odniesienie się organu wnioskującego lub podmiotu, o którym mowa w § 9 ust. 2, do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu Sekretarz Komitetu przekazuje niezwłocznie podmiotowi, który zgłosił uwagi. Podmiot zgłaszający uwagi, w terminie 3 dni od dnia otrzymania odniesienia się do uwag, przekazuje Sekretarzowi Komitetu swoje stanowisko.

4. [16] Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet organ wnioskujący lub podmiot, o którym mowa w § 9 ust. 2, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.

[12] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. a) zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

[13] § 11 ust. 2a dodany przez § 1 pkt 7 lit. b) zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

[14] § 11 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. c) zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

[15] § 11 ust. 3a dodany przez § 1 pkt 7 lit. d) zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

[16] § 11 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 7 lit. e) zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-16 do 2017-11-13

§ 11.  1. Wniesione do rozpatrzenia projekty dokumentów rządowych albo do zaopiniowania przez Komitet projekty informatyczne lub raporty Sekretarz Komitetu przekazuje osobom uczestniczącym w posiedzeniach Komitetu.

2. Uwagi do projektu dokumentu rządowego albo uwagi lub pytania do projektu informatycznego lub raportu zgłaszają osoby wchodzące w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji, w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu w terminie 4 dni od dnia ich przekazania. Termin ten może zostać zmieniony przez Przewodniczącego lub z upoważnienia Przewodniczącego przez Sekretarza Komitetu, z uwagi na złożoność lub pilność projektu dokumentu rządowego lub projektu informatycznego, lub złożoność raportu.

3. Organ wnioskujący lub podmioty, o których mowa w § 9 ust. 2 i 3, ustosunkowują się odpowiednio do uwag zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego albo uwag lub pytań zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu nie później niż 4. dnia następującego po dniu, w którym upłynął termin zgłaszania uwag lub pytań. W przypadku nieustosunkowania się w terminie do zgłoszonych uwag lub pytań Przewodniczący może skierować projekt dokumentu rządowego do rozpatrzenia albo projekt informatyczny lub raport do zaopiniowania w innym terminie.

4. Do czasu rozpoczęcia rozpatrywania projektu dokumentu rządowego albo opiniowania projektu informatycznego lub raportu przez Komitet, organ lub podmioty, o których mowa w § 9, mogą wycofać projekt dokumentu rządowego z rozpatrywania albo projekt informatyczny lub raport z opiniowania przez Komitet.