history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 16. 1. Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.

2. Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.

3. Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego – Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.

4. Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.

7. Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.

Wersja obowiązująca od 2021-03-04    (M.P.2021.231 tekst jednolity)

§ 16. 1. Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.

2. Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.

3. Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego – Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.

4. Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.

7. Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-17 do 2021-03-03    (M.P.2018.705 tekst jednolity)

§ 16. 1. Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.

2. Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.

3. Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego – Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.

4. Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.

7. Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-14 do 2018-07-16

§ 16. 1. Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.

2. [24] Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.

3. Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego – Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.

4. Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.

7. Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.

[24] § 16 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 13 zarządzenia nr 150 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 listopada 2017 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Rady Ministrów do spraw Cyfryzacji (M.P. poz. 1011). Zmiana weszła w życie 14 listopada 2017 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016-04-16 do 2017-11-13

§ 16.  1. Z posiedzenia Komitetu sporządza się pełny zapis jego przebiegu, będący wewnętrznym dokumentem roboczym i stanowiący podstawę do sporządzenia protokołu ustaleń.

2. Protokół ustaleń zawiera informację o uwagach zgłoszonych do projektu dokumentu rządowego oraz o uwagach i pytaniach zgłoszonych do projektu informatycznego lub raportu, treść rozstrzygnięć i rekomendacji dotyczących projektu dokumentu rządowego oraz zgłoszonych do protokołu stanowisk odrębnych, opinię Komitetu o projekcie informatycznym oraz opinię o raporcie.

3. Protokół ustaleń podpisują Przewodniczący i Sekretarz Komitetu, a w przypadku nieobecności Przewodniczącego – Wiceprzewodniczący i Sekretarz Komitetu.

4. Osoba wchodząca w skład Komitetu oraz Prezes Rządowego Centrum Legislacji w przypadku projektów dokumentów rządowych, o których mowa w § 4 ust. 1, mogą zgłosić, za pośrednictwem Sekretarza Komitetu, w terminie 7 dni od dnia doręczenia protokołu ustaleń, zastrzeżenia do jego treści wraz z wnioskiem o jego sprostowanie.

5. Sprostowanie oczywistych omyłek pisarskich w protokole ustaleń może nastąpić z urzędu w każdym czasie.

6. Sprostowania protokołu ustaleń dokonuje Sekretarz Komitetu, za zgodą Przewodniczącego.

7. Pełny zapis przebiegu posiedzenia Komitetu i protokół ustaleń są przechowywane przez komórkę organizacyjną, o której mowa w § 19.