Wersja obowiązująca od 2023.01.02 do 2024.02.22     (M.P.2023.3 tekst jednolity)

§ 4. 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.

2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

Wersja obowiązująca od 2023.01.02 do 2024.02.22     (M.P.2023.3 tekst jednolity)

§ 4. 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.

2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022.09.13 do 2023.01.01     (M.P.2022.871 tekst jednolity)

§ 4. 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.

2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.11.17 do 2022.09.12

§ 4. [1] 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę lub zastępców i określa ich zadania.

2. Zastępcy Szefa Kancelarii wykonują zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

[1] § 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 216 Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie nadania statutu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (M.P. poz. 1048). Zmiana weszła w życie 17 listopada 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.11.24 do 2020.11.16     (M.P.2016.1148 tekst jednolity)

§ 4. 1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę i określa jego zadania.

2. Zastępca Szefa Kancelarii wykonuje zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2016.01.07 do 2016.11.23

§ 4.  1. Szef Kancelarii wyznacza swojego zastępcę i określa jego zadania.

2. Zastępca Szefa Kancelarii wykonuje zadania Szefa Kancelarii podczas jego nieobecności oraz w razie nieobsadzenia stanowiska Szefa Kancelarii, do czasu jego obsadzenia.