history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-02-16

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;

2) [1] pozostali członkowie Komitetu – po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:

a) ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

b) ministra właściwego do spraw informatyzacji,

c) Dyrektora Centrum e-Zdrowia,

d) Głównego Inspektora Sanitarnego,

e) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

f) Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.

2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.

3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.

[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego  zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 122). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-02-16

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;

2) [1] pozostali członkowie Komitetu – po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:

a) ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

b) ministra właściwego do spraw informatyzacji,

c) Dyrektora Centrum e-Zdrowia,

d) Głównego Inspektora Sanitarnego,

e) Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

f) Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.

2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.

3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.

[1] § 3 ust. 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 12 Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 lutego 2024 r. zmieniającego  zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 122). Zmiana weszła w życie 16 lutego 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-03-01 do 2024-02-15    (M.P.2023.244 tekst jednolity)

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;

2) pozostali członkowie Komitetu:

a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,

b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:

– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

– ministra właściwego do spraw informatyzacji,

– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,

– Głównego Inspektora Sanitarnego,

– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.

2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.

3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-02-23 do 2023-02-28

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) [1] przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze co najmniej dyrektora albo zastępcy dyrektora;

2) pozostali członkowie Komitetu:

a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,

b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:

– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

– ministra właściwego do spraw informatyzacji,

– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,

– Głównego Inspektora Sanitarnego,

– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.

2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.

3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.

[1] § 3 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 27 Prezesa Rady Ministrów z dnia 21 lutego 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu Sterującego do spraw Projektu Elektroniczna Karta Zgonu (M.P. poz. 272). Zmiana weszła w życie 23 lutego 2022 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-08-24 do 2022-02-22

§ 3. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) przewodniczący Komitetu – przedstawiciel ministra właściwego do spraw zdrowia, w randze sekretarza stanu albo podsekretarza stanu;

2) pozostali członkowie Komitetu:

a) Pełnomocnik Prezesa Rady Ministrów do spraw reformy regulacji administracyjnych związanych z ruchem naturalnym ludności i ochrony miejsc pamięci,

b) po jednym przedstawicielu, w randze dyrektora albo zastępcy dyrektora, wyznaczonym przez:

– Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów,

– ministra właściwego do spraw wewnętrznych,

– ministra właściwego do spraw informatyzacji,

– Dyrektora Centrum e-Zdrowia,

– Głównego Inspektora Sanitarnego,

– Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,

– Dyrektora Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego;

3) sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu Wsparcia Organizacji w Centrum e-Zdrowia.

2. Przewodniczący Komitetu może zapraszać, z własnej inicjatywy lub na wniosek członka Komitetu, do udziału w pracach Komitetu z głosem doradczym przedstawicieli innych niż wymienione w ust. 1 organów, instytucji lub przedstawicieli organizacji lub przedsiębiorców, a także specjalistów lub ekspertów, których wiedza i doświadczenie mogą być wykorzystane w realizacji zadań Komitetu.

3. Członka Komitetu może zastąpić w pracach Komitetu, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, upoważniony przedstawiciel.