Wersja obowiązująca od 2024.12.20

§ 7. 1. Protokół z posiedzenia Komitetu sporządza sekretarz Komitetu. Protokół podpisuje przewodniczący Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępca przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczony członek Komitetu zastępujący przewodniczącego Komitetu oraz sekretarz Komitetu.

2. Protokół zawiera w szczególności:

1) numer porządkowy;

2) datę i miejsce posiedzenia;

3) imiona i nazwiska obecnych członków Komitetu;

4) imiona i nazwiska innych osób biorących udział w posiedzeniu Komitetu;

5) porządek obrad;

6) w przypadku uchwał podejmowanych na posiedzeniu:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

7) w przypadku uchwał podejmowanych w trybie obiegowym:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

8) opis rozstrzygnięć podjętych przez Komitet na posiedzeniu;

9) informację o istotnych zdarzeniach w trakcie przebiegu obrad oraz treści składanych wniosków;

10) podpisy, odpowiednio, przewodniczącego Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępcy przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczonego członka Komitetu zastępującego przewodniczącego Komitetu oraz sekretarza Komitetu.

3. Do protokołu dołącza się, w szczególności, listę obecności osób, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, uchwały podjęte na posiedzeniu lub podjęte w trybie obiegowym oraz zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6.

4. [3] Egzemplarz protokołu przechowuje się w urzędzie zapewniającym obsługę administracyjno-kancelaryjną Komitetu.

5. Członkowie Komitetu mają wgląd w protokoły z posiedzeń.

[3] § 7 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 158 Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu sterującego programu wieloletniego „Narodowa Rezerwa Amunicyjna” (M.P. poz. 1071). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024.12.20

§ 7. 1. Protokół z posiedzenia Komitetu sporządza sekretarz Komitetu. Protokół podpisuje przewodniczący Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępca przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczony członek Komitetu zastępujący przewodniczącego Komitetu oraz sekretarz Komitetu.

2. Protokół zawiera w szczególności:

1) numer porządkowy;

2) datę i miejsce posiedzenia;

3) imiona i nazwiska obecnych członków Komitetu;

4) imiona i nazwiska innych osób biorących udział w posiedzeniu Komitetu;

5) porządek obrad;

6) w przypadku uchwał podejmowanych na posiedzeniu:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

7) w przypadku uchwał podejmowanych w trybie obiegowym:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

8) opis rozstrzygnięć podjętych przez Komitet na posiedzeniu;

9) informację o istotnych zdarzeniach w trakcie przebiegu obrad oraz treści składanych wniosków;

10) podpisy, odpowiednio, przewodniczącego Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępcy przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczonego członka Komitetu zastępującego przewodniczącego Komitetu oraz sekretarza Komitetu.

3. Do protokołu dołącza się, w szczególności, listę obecności osób, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, uchwały podjęte na posiedzeniu lub podjęte w trybie obiegowym oraz zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6.

4. [3] Egzemplarz protokołu przechowuje się w urzędzie zapewniającym obsługę administracyjno-kancelaryjną Komitetu.

5. Członkowie Komitetu mają wgląd w protokoły z posiedzeń.

[3] § 7 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 158 Prezesa Rady Ministrów z dnia 17 grudnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie Komitetu sterującego programu wieloletniego „Narodowa Rezerwa Amunicyjna” (M.P. poz. 1071). Zmiana weszła w życie 20 grudnia 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.04.19 do 2024.12.19

§ 7. 1. Protokół z posiedzenia Komitetu sporządza sekretarz Komitetu. Protokół podpisuje przewodniczący Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępca przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczony członek Komitetu zastępujący przewodniczącego Komitetu oraz sekretarz Komitetu.

2. Protokół zawiera w szczególności:

1) numer porządkowy;

2) datę i miejsce posiedzenia;

3) imiona i nazwiska obecnych członków Komitetu;

4) imiona i nazwiska innych osób biorących udział w posiedzeniu Komitetu;

5) porządek obrad;

6) w przypadku uchwał podejmowanych na posiedzeniu:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

7) w przypadku uchwał podejmowanych w trybie obiegowym:

a) treść uchwały,

b) informację o trybie podjęcia uchwały,

c) wynik głosowania,

d) zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6;

8) opis rozstrzygnięć podjętych przez Komitet na posiedzeniu;

9) informację o istotnych zdarzeniach w trakcie przebiegu obrad oraz treści składanych wniosków;

10) podpisy, odpowiednio, przewodniczącego Komitetu albo, w przypadku jego nieobecności, zastępcy przewodniczącego Komitetu, albo wyznaczonego członka Komitetu zastępującego przewodniczącego Komitetu oraz sekretarza Komitetu.

3. Do protokołu dołącza się, w szczególności, listę obecności osób, o których mowa w ust. 2 pkt 3 i 4, uchwały podjęte na posiedzeniu lub podjęte w trybie obiegowym oraz zdanie odrębne wraz z uzasadnieniem, o których mowa w § 6 ust. 6.

4. Egzemplarz protokołu przechowuje się w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.

5. Członkowie Komitetu mają wgląd w protokoły z posiedzeń.