Wersja obowiązująca od 2025.12.02

§ 2. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) [1]  Przewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia;

2) Zastępca Przewodniczącego Komitetu – Dyrektor Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

3) członkowie:

a) Dyrektor Departamentu Lecznictwa w Ministerstwie Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Interesariusza w Projekcie „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji”, zwanego dalej „Projektem”,

b) Dyrektor Centrum e-Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Dostawcy w zakresie usługi centralna elektroniczna rejestracja w Projekcie,

c) Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, sprawujący kontrolę w zakresie prowadzenia przez świadczeniodawców harmonogramów przyjęć i list oczekujących oraz realizujący inne zadania wynikające z przepisów prawa,

d) Dyrektor Departamentu Prawnego w Ministerstwie Zdrowia,

e) Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Ministerstwie Zdrowia,

f) Dyrektor Biura Komunikacji w Ministerstwie Zdrowia,

g)  Dyrektor Departamentu Opieki Koordynowanej w Ministerstwie Zdrowia;

4) Sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

2. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez upoważnionych przedstawicieli.

3. W przypadku nieobecności Sekretarza Komitetu, funkcję tę pełni osoba wskazana przez Przewodniczącego Komitetu.

4. Przewodniczący Komitetu może zapraszać do udziału w pracach Komitetu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Komitetu.

5. Osoby wchodzące w skład Komitetu oraz osoby, o których mowa w ust. 2 i 4, są obowiązane do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu. Osoby, o których mowa w ust. 4, biorą udział w pracach Komitetu po przekazaniu Przewodniczącemu Komitetu pisemnego zobowiązania do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 grudnia 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Projektu „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracjiˮ (Dz.Urz.MZ. poz. 90). Zmiana weszła w życie 2 grudnia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.12.02

§ 2. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) [1]  Przewodniczący Komitetu – sekretarz stanu albo podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia;

2) Zastępca Przewodniczącego Komitetu – Dyrektor Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

3) członkowie:

a) Dyrektor Departamentu Lecznictwa w Ministerstwie Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Interesariusza w Projekcie „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji”, zwanego dalej „Projektem”,

b) Dyrektor Centrum e-Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Dostawcy w zakresie usługi centralna elektroniczna rejestracja w Projekcie,

c) Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, sprawujący kontrolę w zakresie prowadzenia przez świadczeniodawców harmonogramów przyjęć i list oczekujących oraz realizujący inne zadania wynikające z przepisów prawa,

d) Dyrektor Departamentu Prawnego w Ministerstwie Zdrowia,

e) Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Ministerstwie Zdrowia,

f) Dyrektor Biura Komunikacji w Ministerstwie Zdrowia,

g)  Dyrektor Departamentu Opieki Koordynowanej w Ministerstwie Zdrowia;

4) Sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

2. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez upoważnionych przedstawicieli.

3. W przypadku nieobecności Sekretarza Komitetu, funkcję tę pełni osoba wskazana przez Przewodniczącego Komitetu.

4. Przewodniczący Komitetu może zapraszać do udziału w pracach Komitetu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Komitetu.

5. Osoby wchodzące w skład Komitetu oraz osoby, o których mowa w ust. 2 i 4, są obowiązane do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu. Osoby, o których mowa w ust. 4, biorą udział w pracach Komitetu po przekazaniu Przewodniczącemu Komitetu pisemnego zobowiązania do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 1 grudnia 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Projektu „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracjiˮ (Dz.Urz.MZ. poz. 90). Zmiana weszła w życie 2 grudnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2025.08.27 do 2025.12.01

§ 2. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący Komitetu – Pan Jerzy Szafranowicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia;

2) Zastępca Przewodniczącego Komitetu – Dyrektor Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

3) członkowie:

a) Dyrektor Departamentu Lecznictwa w Ministerstwie Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Interesariusza w Projekcie „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji”, zwanego dalej „Projektem”,

b) Dyrektor Centrum e-Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Dostawcy w zakresie usługi centralna elektroniczna rejestracja w Projekcie,

c) Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, sprawujący kontrolę w zakresie prowadzenia przez świadczeniodawców harmonogramów przyjęć i list oczekujących oraz realizujący inne zadania wynikające z przepisów prawa,

d) Dyrektor Departamentu Prawnego w Ministerstwie Zdrowia,

e) Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Ministerstwie Zdrowia,

f) Dyrektor Biura Komunikacji w Ministerstwie Zdrowia,

g) [1] Dyrektor Departamentu Opieki Koordynowanej w Ministerstwie Zdrowia;

4) Sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

2. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez upoważnionych przedstawicieli.

3. W przypadku nieobecności Sekretarza Komitetu, funkcję tę pełni osoba wskazana przez Przewodniczącego Komitetu.

4. Przewodniczący Komitetu może zapraszać do udziału w pracach Komitetu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Komitetu.

5. Osoby wchodzące w skład Komitetu oraz osoby, o których mowa w ust. 2 i 4, są obowiązane do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu. Osoby, o których mowa w ust. 4, biorą udział w pracach Komitetu po przekazaniu Przewodniczącemu Komitetu pisemnego zobowiązania do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. g) dodana przez § 1 zarządzenia Ministra Zdrowia z dnia 25 sierpnia 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego Projektu „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracjiˮ (Dz.Urz.MZ. poz. 56). Zmiana weszła w życie 27 sierpnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2024.11.19 do 2025.08.26

§ 2. 1. W skład Komitetu wchodzą:

1) Przewodniczący Komitetu – Pan Jerzy Szafranowicz, Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Zdrowia;

2) Zastępca Przewodniczącego Komitetu – Dyrektor Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia;

3) członkowie:

a) Dyrektor Departamentu Lecznictwa w Ministerstwie Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Interesariusza w Projekcie „Wdrożenie centralnej elektronicznej rejestracji”, zwanego dalej „Projektem”,

b) Dyrektor Centrum e-Zdrowia, pełniący funkcję Głównego Dostawcy w zakresie usługi centralna elektroniczna rejestracja w Projekcie,

c) Prezes Narodowego Funduszu Zdrowia, sprawujący kontrolę w zakresie prowadzenia przez świadczeniodawców harmonogramów przyjęć i list oczekujących oraz realizujący inne zadania wynikające z przepisów prawa,

d) Dyrektor Departamentu Prawnego w Ministerstwie Zdrowia,

e) Dyrektor Departamentu Analiz i Strategii w Ministerstwie Zdrowia,

f) Dyrektor Biura Komunikacji w Ministerstwie Zdrowia;

4) Sekretarz Komitetu – pracownik Departamentu e-Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia.

2. Członkowie Komitetu, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Komitetu przez upoważnionych przedstawicieli.

3. W przypadku nieobecności Sekretarza Komitetu, funkcję tę pełni osoba wskazana przez Przewodniczącego Komitetu.

4. Przewodniczący Komitetu może zapraszać do udziału w pracach Komitetu, z głosem doradczym, osoby niebędące członkami Komitetu.

5. Osoby wchodzące w skład Komitetu oraz osoby, o których mowa w ust. 2 i 4, są obowiązane do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu. Osoby, o których mowa w ust. 4, biorą udział w pracach Komitetu po przekazaniu Przewodniczącemu Komitetu pisemnego zobowiązania do zachowania poufności odnośnie do informacji związanych z działalnością Komitetu.