history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2013-11-26 do 2014-04-11

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1‑ § 3 decyzji nr 29 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 listopada 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 73). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2013 r.

Wersja obowiązująca od 2013-11-26 do 2014-04-11

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1‑ § 3 decyzji nr 29 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 listopada 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 73). Zmiana weszła w życie 26 listopada 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-11-05 do 2013-11-25

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1‑ § 3 decyzji nr 27 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 listopada 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 67) oraz przez § 1 pkt 1 decyzji nr 26 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 58; ost. zm.: Dz.U.MTBiGM. z 2013 r. poz. 67) Zmiana weszła w życie 5 listopada 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-09-24 do 2013-11-04

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 23 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 sierpnia 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 49; ost. zm.: Dz.U.MTBiGM. z 2013 r. poz. 58) oraz przez § 1‑ § 3 decyzji nr 26 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 58). Zmiana weszła w życie 24 września 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-08-22 do 2013-09-23

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 – § 3 decyzji nr 23 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 sierpnia 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych. (Dz.U.MTBiGM. poz. 49). Zmiana weszła w życie 22 sierpnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-07-05 do 2013-08-21

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 – § 3 decyzji nr 20 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 5 lipca 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 39). Zmiana weszła w życie 5 lipca 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-17 do 2013-07-04

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 13 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 17 czerwca 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 31). Zmiana weszła w życie 17 czerwca 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-06-06 do 2013-06-16

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 12 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 czerwca 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 29). Zmiana weszła w życie 6 czerwca 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-05-21 do 2013-06-05

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 9 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 20 maja 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 26). Zmiana weszła w życie 21 maja 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-04-15 do 2013-05-20

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 5 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 12 marca 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 14; ost. zm.: Dz.U.MTBiGM. z 2013 r. poz. 18) oraz przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 6 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 12 kwietnia 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 18). Zmiana weszła w życie 15 kwietnia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-03-12 do 2013-04-14

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 2 decyzji nr 5 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 12 marca 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 14). Zmiana weszła w życie 12 marca 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-02-28 do 2013-03-11

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 4 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 lutego 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 7). Zmiana weszła w życie 28 lutego 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-02-08 do 2013-02-27

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 2 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 7 lutego 2013 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 6). Zmiana weszła w życie 8 lutego 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-01-03 do 2013-02-07

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 33 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 grudnia 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. z 2013 r. poz. 4). Zmiana weszła w życie 3 stycznia 2013 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-12-11 do 2013-01-02

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 31 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 4 grudnia 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 85). Zmiana weszła w życie 11 grudnia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-11-06 do 2012-12-10

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 28 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 listopada 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 77). Zmiana weszła w życie 6 listopada 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-09-24 do 2012-11-05

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 24 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 24 września 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 68). Zmiana weszła w życie 24 września 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-07-31 do 2012-09-23

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 21 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych. (Dz.U.MTBiGM. poz. 53). Zmiana weszła w życie 31 lipca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-07-13 do 2012-07-30

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 20 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 44). Zmiana weszła w życie 13 lipca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-05-29 do 2012-07-12

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 9 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 29 maja 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 39). Zmiana weszła w życie 29 maja 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-05-16 do 2012-05-28

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 8 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 16 maja 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych. (Dz.U.MTBiGM. poz. 37). Zmiana weszła w życie 16 maja 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-04-11 do 2012-05-15

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 7 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 23). Zmiana weszła w życie 11 kwietnia 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-03-28 do 2012-04-10

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 6 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 28 marca 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 marca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2012-03-08 do 2012-03-27

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 4 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 8 marca 2012 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. poz. 8). Zmiana weszła w życie 8 marca 2012 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-12-30 do 2012-03-07

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 3 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 30 grudnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. Nr 2, poz. 6). Zmiana weszła w życie 30 grudnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-12-19 do 2011-12-29

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 1 Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 14 grudnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.MTBiGM. Nr 1, poz. 2). Zmiana weszła w życie 19 grudnia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-11-16 do 2011-12-18

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 36 Ministra Infrastruktury z dnia 15 listopada 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 12, poz. 64) oraz przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 37 Ministra Infrastruktury z dnia 15 listopada 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 12, poz. 65). Zmiana weszła w życie 16 listopada 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-09-13 do 2011-11-15

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 25 Ministra Infrastruktury z dnia 12 sierpnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 10, poz. 48) oraz przez § 1 decyzji nr 26 Ministra Infrastruktury z dnia 19 sierpnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 10, poz. 49). Zmiana weszła w życie 13 września 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-06-28 do 2011-09-12

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 20 Ministra Infrastruktury z dnia 27 czerwca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 6, poz. 33). Zmiana weszła w życie 28 czerwca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-06-03 do 2011-06-27

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 12 Ministra Infrastruktury z dnia 30 maja 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 5, poz. 28). Zmiana weszła w życie 3 czerwca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-05-04 do 2011-06-02

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 9 Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 4, poz. 22). Zmiana weszła w życie 4 maja 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-03-29 do 2011-05-03

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 7 Ministra Infrastruktury z dnia 29 marca 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 3, poz. 20). Zmiana weszła w życie 29 marca 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-02-25 do 2011-03-28

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 4 Ministra Infrastruktury z dnia 17 lutego 2011 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 2, poz. 6). Zmiana weszła w życie 25 lutego 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2011-01-27 do 2011-02-24

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 1 Ministra Infrastruktury z dnia 19 stycznia 2011 r.  zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 1, poz. 1). Zmiana weszła w życie 27 stycznia 2011 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-12-29 do 2011-01-26

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 40 Ministra Infrastruktury z dnia 10 grudnia 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 15, poz. 53). Zmiana weszła w życie 29 grudnia 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-10-28 do 2010-12-28

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 3 decyzji nr 37 Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 13, poz. 46). Zmiana weszła w życie 28 października 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-09-27 do 2010-10-27

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 i § 2 decyzji nr 27 Ministra Infrastruktury z dnia 10 września 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 11, poz. 34). Zmiana weszła w życie 27 września 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-07-27 do 2010-09-26

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 4 decyzji nr 22 Ministra Infrastruktury z dnia 8 lipca 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 8, poz. 25). Zmiana weszła w życie 27 lipca 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-06-16 do 2010-07-26

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 ‑ § 4 decyzji nr 17 Ministra Infrastruktury z dnia 31 maja 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 7, poz. 22). Zmiana weszła w życie 16 czerwca 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-03-30 do 2010-06-15

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach [1] nr 1 – 16 do decyzji3).

[1] Załączniki zostały pominięte. Stanowią one załącznik do decyzji, który jest oddzielnym załącznikiem do Dz.U.M.I. z 2009 r. Nr 14, poz. 51.

Załącznik zmieniony przez § 1 decyzji nr 4 Ministra Infrastruktury z dnia 19 marca 2010 r. zmieniającej decyzję w sprawie ustalenia terenów, przez które przebiegają linie kolejowe, jako terenów zamkniętych (Dz.U.M.I. Nr 4, poz. 11). Zmiana weszła w życie 30 marca 2010 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2010-01-14 do 2010-03-29

§ 1

Uznaje się za tereny zamknięte, zastrzeżone ze względu na obronność i bezpieczeństwo państwa, tereny, na których są usytuowane Mnie kolejowe, określone w załącznikach nr 1 – 16 do decyzji3).