Wersja obowiązująca od 2021-06-26
Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa zajmuje się Departament Kontroli i Audytu [1] , które:
1) kwalifikuje każdą ze spraw jako skargę, wniosek lub petycję, a następnie kieruje, zgodnie z właściwością, do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Ministerstwa, organom administracji rządowej lub samorządowej oraz innym instytucjom;
2) monitoruje terminowość i prawidłowość rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
3) zamieszcza na stronie internetowej Ministerstwa informacje dotyczące złożonych petycji oraz sposobu postępowania, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach;
4) zamieszcza w Intranecie wykaz koordynatorów przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków w komórkach organizacyjnych.
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-06-26
Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa zajmuje się Departament Kontroli i Audytu [1] , które:
1) kwalifikuje każdą ze spraw jako skargę, wniosek lub petycję, a następnie kieruje, zgodnie z właściwością, do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Ministerstwa, organom administracji rządowej lub samorządowej oraz innym instytucjom;
2) monitoruje terminowość i prawidłowość rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
3) zamieszcza na stronie internetowej Ministerstwa informacje dotyczące złożonych petycji oraz sposobu postępowania, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach;
4) zamieszcza w Intranecie wykaz koordynatorów przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków w komórkach organizacyjnych.
[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-09 do 2021-06-25
Przyjmowaniem i koordynowaniem rozpatrywania skarg, wniosków i petycji wpływających do Ministerstwa zajmuje się Biuro Kontroli, które:
1) kwalifikuje każdą ze spraw jako skargę, wniosek lub petycję, a następnie kieruje, zgodnie z właściwością, do rozpatrzenia komórkom organizacyjnym Ministerstwa, organom administracji rządowej lub samorządowej oraz innym instytucjom;
2) monitoruje terminowość i prawidłowość rozpatrywania skarg, wniosków i petycji;
3) zamieszcza na stronie internetowej Ministerstwa informacje dotyczące złożonych petycji oraz sposobu postępowania, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach;
4) zamieszcza w Intranecie wykaz koordynatorów przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków w komórkach organizacyjnych.