Wersja obowiązująca od 2021-06-26
1. Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków są przyjmowani w siedzibie Ministerstwa przez:
1) wyznaczonego przez dyrektora Departamentu Kontroli i Audytu [13] pracownika Biura Kontroli – w poniedziałki w godzinach 9.00 – 17.00;
2) członków Kierownictwa Ministerstwa – po uprzednim ustaleniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat;
3) wyznaczonych przez dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa pracowników tych komórek od poniedziałku do piątku w czasie pracy Ministerstwa, w godzinach 8.15 – 16.15.
2. Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Ministra, Sekretarzy Stanu lub Podsekretarzy Stanu ewidencjonują ich sekretariaty, a w przypadku dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz innych pracowników – koordynatorzy, o których mowa w § 5 ust. 1, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia.
3. Jeżeli interesant zgłasza skargę lub wniosek w formie ustnej, przyjmujący interesanta powinien sporządzić protokół przyjęcia skargi lub wniosku, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do zarządzenia.
[13] § 8 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja obowiązująca od 2021-06-26
1. Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków są przyjmowani w siedzibie Ministerstwa przez:
1) wyznaczonego przez dyrektora Departamentu Kontroli i Audytu [13] pracownika Biura Kontroli – w poniedziałki w godzinach 9.00 – 17.00;
2) członków Kierownictwa Ministerstwa – po uprzednim ustaleniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat;
3) wyznaczonych przez dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa pracowników tych komórek od poniedziałku do piątku w czasie pracy Ministerstwa, w godzinach 8.15 – 16.15.
2. Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Ministra, Sekretarzy Stanu lub Podsekretarzy Stanu ewidencjonują ich sekretariaty, a w przypadku dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz innych pracowników – koordynatorzy, o których mowa w § 5 ust. 1, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia.
3. Jeżeli interesant zgłasza skargę lub wniosek w formie ustnej, przyjmujący interesanta powinien sporządzić protokół przyjęcia skargi lub wniosku, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do zarządzenia.
[13] § 8 ust. 1 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 27 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 czerwca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie organizacji przyjmowania oraz rozpatrywania skarg, wniosków i petycji w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi (Dz.Urz.MRiRW. poz. 39). Zmiana weszła w życie 26 czerwca 2021 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2020-03-09 do 2021-06-25
1. Interesanci zgłaszający się w sprawach skarg i wniosków są przyjmowani w siedzibie Ministerstwa przez:
1) wyznaczonego przez dyrektora Biura Kontroli pracownika Biura Kontroli – w poniedziałki w godzinach 9.00 – 17.00;
2) członków Kierownictwa Ministerstwa – po uprzednim ustaleniu terminu spotkania przez właściwy sekretariat;
3) wyznaczonych przez dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa pracowników tych komórek od poniedziałku do piątku w czasie pracy Ministerstwa, w godzinach 8.15 – 16.15.
2. Przyjęcia interesantów w sprawach skarg i wniosków przez Ministra, Sekretarzy Stanu lub Podsekretarzy Stanu ewidencjonują ich sekretariaty, a w przypadku dyrektorów komórek organizacyjnych Ministerstwa oraz innych pracowników – koordynatorzy, o których mowa w § 5 ust. 1, według wzoru określonego w załączniku nr 2 do zarządzenia.
3. Jeżeli interesant zgłasza skargę lub wniosek w formie ustnej, przyjmujący interesanta powinien sporządzić protokół przyjęcia skargi lub wniosku, według wzoru określonego w załączniku nr 3 do zarządzenia.