Wersja obowiązująca od 2025.11.22

§ 2. 1. W skład Grupy wchodzą:

1) przewodniczący – zastępca dyrektora Departamentu Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zwanym dalej „Ministerstwem”, nadzorujący realizację zadań w zakresie monitorowania PS WPR 2023–2027;

2) zastępca przewodniczącego – kierujący wewnętrzną komórką organizacyjną właściwą w sprawach monitorowania PS WPR 2023–2027 w Departamencie Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie;

3) po jednym przedstawicielu wyznaczonym przez dyrektora:

a) Departamentu Płatności Bezpośrednich w Ministerstwie,

b) [1]  Departamentu Pomocy Technicznej i Instrumentów Finansowych w Ministerstwie,

c) [2]  Departamentu Rynków Rolnych i Energii w Ministerstwie,

d) Departamentu Analiz i Sprawozdawczości w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, zwanej dalej „Agencją”,

e) Departamentu Zarządzania Informatyką w Agencji.

2. Członkowie Grupy, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Grupy przez upoważnionych przedstawicieli.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 40 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Grupy do spraw funkcjonowania systemu sprawozdawczości na potrzeby Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 (Dz.Urz.MRiRW. poz. 61). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 40 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Grupy do spraw funkcjonowania systemu sprawozdawczości na potrzeby Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 (Dz.Urz.MRiRW. poz. 61). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.11.22

§ 2. 1. W skład Grupy wchodzą:

1) przewodniczący – zastępca dyrektora Departamentu Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zwanym dalej „Ministerstwem”, nadzorujący realizację zadań w zakresie monitorowania PS WPR 2023–2027;

2) zastępca przewodniczącego – kierujący wewnętrzną komórką organizacyjną właściwą w sprawach monitorowania PS WPR 2023–2027 w Departamencie Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie;

3) po jednym przedstawicielu wyznaczonym przez dyrektora:

a) Departamentu Płatności Bezpośrednich w Ministerstwie,

b) [1]  Departamentu Pomocy Technicznej i Instrumentów Finansowych w Ministerstwie,

c) [2]  Departamentu Rynków Rolnych i Energii w Ministerstwie,

d) Departamentu Analiz i Sprawozdawczości w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, zwanej dalej „Agencją”,

e) Departamentu Zarządzania Informatyką w Agencji.

2. Członkowie Grupy, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Grupy przez upoważnionych przedstawicieli.

[1] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. b) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 40 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Grupy do spraw funkcjonowania systemu sprawozdawczości na potrzeby Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 (Dz.Urz.MRiRW. poz. 61). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

[2] § 2 ust. 1 pkt 3 lit. c) w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 40 Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 21 listopada 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Grupy do spraw funkcjonowania systemu sprawozdawczości na potrzeby Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023–2027 (Dz.Urz.MRiRW. poz. 61). Zmiana weszła w życie 22 listopada 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2024.11.05 do 2025.11.21

§ 2. 1. W skład Grupy wchodzą:

1) przewodniczący – zastępca dyrektora Departamentu Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, zwanym dalej „Ministerstwem”, nadzorujący realizację zadań w zakresie monitorowania PS WPR 2023–2027;

2) zastępca przewodniczącego – kierujący wewnętrzną komórką organizacyjną właściwą w sprawach monitorowania PS WPR 2023–2027 w Departamencie Wspólnej Polityki Rolnej w Ministerstwie;

3) po jednym przedstawicielu wyznaczonym przez dyrektora:

a) Departamentu Płatności Bezpośrednich w Ministerstwie,

b) Departamentu Pomocy Technicznej w Ministerstwie,

c) Departamentu Rynków Rolnych i Transformacji Energetycznej Obszarów Wiejskich w Ministerstwie,

d) Departamentu Analiz i Sprawozdawczości w Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, zwanej dalej „Agencją”,

e) Departamentu Zarządzania Informatyką w Agencji.

2. Członkowie Grupy, o których mowa w ust. 1 pkt 3, mogą być zastępowani w pracach Grupy przez upoważnionych przedstawicieli.