Wersja obowiązująca od 2025.09.12

§ 13. 1 Dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jest świadectwo rejestracji, wydawane przez Głównego Inżyniera Lotnictwa Wojskowego .

2. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w § 9, wydanie świadectwa rejestracji powinno nastąpić w terminie 60 dni od daty otrzymania wniosku.

3. Wzór świadectwa rejestracji określa załącznik Nr 3 do zarządzenia.

4. [10] Świadectwo rejestracji nie jest wydawane dla bezzałogowych statków powietrznych nie podlegających wpisowi do rejestru.

[10] § 13 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 22/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 września 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia rejestru wojskowych statków powietrznych (Dz.Urz.MON. poz. 149). Zmiana weszła w życie 12 września 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.09.12

§ 13. 1 Dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jest świadectwo rejestracji, wydawane przez Głównego Inżyniera Lotnictwa Wojskowego .

2. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w § 9, wydanie świadectwa rejestracji powinno nastąpić w terminie 60 dni od daty otrzymania wniosku.

3. Wzór świadectwa rejestracji określa załącznik Nr 3 do zarządzenia.

4. [10] Świadectwo rejestracji nie jest wydawane dla bezzałogowych statków powietrznych nie podlegających wpisowi do rejestru.

[10] § 13 ust. 4 dodany przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 22/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 12 września 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia rejestru wojskowych statków powietrznych (Dz.Urz.MON. poz. 149). Zmiana weszła w życie 12 września 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023.05.09 do 2025.09.11

§ 13. 1 Dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jest świadectwo rejestracji, wydawane przez Głównego Inżyniera Lotnictwa Wojskowego [8] .

2. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w § 9, wydanie świadectwa rejestracji powinno nastąpić w terminie 60 dni od daty otrzymania wniosku.

3. Wzór świadectwa rejestracji określa załącznik Nr 3 do zarządzenia.

[8] § 13 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 8/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 8 maja 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia rejestru wojskowych statków powietrznych (Dz.Urz.MON. poz. 50). Zmiana weszła w życie 9 maja 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019.01.28 do 2023.05.08

§ 13. 1 [4] Dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jest świadectwo rejestracji, wydawane przez Głównego Inżyniera Wojsk Lotniczych.

2. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w § 9, wydanie świadectwa rejestracji powinno nastąpić w terminie 60 dni od daty otrzymania wniosku.

3. Wzór świadectwa rejestracji określa załącznik Nr 3 do zarządzenia.

[4] § 13 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 25 stycznia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia rejestru wojskowych statków powietrznych (Dz.U.MON. poz. 18). Zmiana weszła w życie 28 stycznia 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2004.03.24 do 2019.01.27

1 Dokumentem potwierdzającym wpis do rejestru jest świadectwo rejestracji, wydawane przez Szefa Techniki Lotniczej.

2. W przypadku złożenia wniosku, o którym mowa w § 9, wydanie świadectwa rejestracji powinno nastąpić w terminie 60 dni od daty otrzymania wniosku.

3. Wzór świadectwa rejestracji określa załącznik Nr 3 do zarządzenia.