history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-05-24

§ 26.  [6] 1. Narzędzia promocyjne, materiały promocyjne i elementy ekspozycyjno-wystawiennicze nie mogą:

1) zawierać elementów promujących osoby aktualnie pełniące służbę wojskową lub aktualnie pełniące funkcje publiczne;

2) naruszać praw autorskich i dóbr osobistych chronionych prawem cywilnym;

3) podlegać sprzedaży, z wyjątkiem materiałów promocyjnych na aukcjach charytatywnych.

2. Ograniczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, nie dotyczy materiałów promocyjnych o charakterze pamiątkowym lub okolicznościowym, w szczególności: monet, medali, ryngrafów i plakiet Ministra, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu oraz Szefa Sztabu Generalnego.

3. Materiały promocyjne, o których mowa w ust. 2, zapewnia i udostępnia podmiotom, o których mowa w ust. 2, kierownik komórki do spraw promocji.

4. Limity materiałów promocyjnych, o których mowa w ust. 2, ustala kierownik komórki do spraw promocji w ramach planu priorytetowych przedsięwzięć promocyjnych.

[6] § 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 46/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 maja 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 57). Zmiana weszła w życie 24 maja 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-05-24

§ 26.  [6] 1. Narzędzia promocyjne, materiały promocyjne i elementy ekspozycyjno-wystawiennicze nie mogą:

1) zawierać elementów promujących osoby aktualnie pełniące służbę wojskową lub aktualnie pełniące funkcje publiczne;

2) naruszać praw autorskich i dóbr osobistych chronionych prawem cywilnym;

3) podlegać sprzedaży, z wyjątkiem materiałów promocyjnych na aukcjach charytatywnych.

2. Ograniczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt 1, nie dotyczy materiałów promocyjnych o charakterze pamiątkowym lub okolicznościowym, w szczególności: monet, medali, ryngrafów i plakiet Ministra, Sekretarzy Stanu i Podsekretarzy Stanu oraz Szefa Sztabu Generalnego.

3. Materiały promocyjne, o których mowa w ust. 2, zapewnia i udostępnia podmiotom, o których mowa w ust. 2, kierownik komórki do spraw promocji.

4. Limity materiałów promocyjnych, o których mowa w ust. 2, ustala kierownik komórki do spraw promocji w ramach planu priorytetowych przedsięwzięć promocyjnych.

[6] § 26 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 decyzji nr 46/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 23 maja 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej (Dz.U.MON. poz. 57). Zmiana weszła w życie 24 maja 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-06 do 2023-05-23

§ 26.  Narzędzia promocyjne, materiały promocyjne i elementy ekspozycyjno-wystawiennicze nie mogą:

1) zawierać elementów promujących osoby aktualnie pełniące służbę wojskową lub aktualnie pełniące funkcje publiczne;

2) naruszać praw autorskich i dóbr osobistych chronionych prawem cywilnym;

3) podlegać sprzedaży, w tym podczas aukcji, licytacji itp.