history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-07-06

§ 8.  [4]   Do obowiązków uczestników systemu zapewnienia jakości należy:

1) występowanie do Szefa Agencji Uzbrojenia z wnioskami dotyczącymi szkoleń z obszaru zapewnienia jakości;

2) uczestniczenie w szkoleniach dotyczących zapewnienia jakości, organizowanych przez Agencję Uzbrojenia;

3) współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW;

4) coroczne zgłaszanie, do Agencji Uzbrojenia, do dnia 31 stycznia, wniosków z oceny funkcjonowania systemu zapewnienia jakości SpW, w obszarze swojej działalności, za rok poprzedni.

[4] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 70/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 6 lipca 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 81). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2023 r., z mocą od 8 maja 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-07-06

§ 8.  [4]   Do obowiązków uczestników systemu zapewnienia jakości należy:

1) występowanie do Szefa Agencji Uzbrojenia z wnioskami dotyczącymi szkoleń z obszaru zapewnienia jakości;

2) uczestniczenie w szkoleniach dotyczących zapewnienia jakości, organizowanych przez Agencję Uzbrojenia;

3) współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW;

4) coroczne zgłaszanie, do Agencji Uzbrojenia, do dnia 31 stycznia, wniosków z oceny funkcjonowania systemu zapewnienia jakości SpW, w obszarze swojej działalności, za rok poprzedni.

[4] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 decyzji nr 70/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 6 lipca 2023 r. zmieniającej decyzję w sprawie zapewnienia jakości sprzętu wojskowego i usług, których przedmiotem jest sprzęt wojskowy (Dz.Urz.MON. poz. 81). Zmiana weszła w życie 6 lipca 2023 r., z mocą od 8 maja 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-09-07 do 2023-07-05

§ 8. Do obowiązków uczestników systemu zapewnienia jakości należy:

1) występowanie do Dyrektora Centrum z wnioskami dotyczącymi szkoleń z obszaru zapewnienia jakości;

2) uczestniczenie w szkoleniach dotyczących zapewnienia jakości, organizowanych przez Centrum;

3) współpraca z innymi uczestnikami systemu zapewnienia jakości SpW;

4) coroczne zgłaszanie, do Centrum, do dnia 31 stycznia, wniosków z oceny funkcjonowania systemu zapewnienia jakości SpW, w obszarze swojej działalności, za rok poprzedni.