history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2016-04-15

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2–12, określą w drodze decyzji: [3]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości decyzje dotyczą. Uzgodnienia prowadzi komórka właściwa do spraw organizacji Policji. Uzgodniony projekt decyzji podlega opiniowaniu przez komorę właściwą do spraw legislacji. Uzgodnione i podpisane przez właściwego dyrektora projekty decyzji dyrektor Gabinetu Komendanta Głównego Policji przedkłada do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej KGP.

4. [4] Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2, 3 i 7, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[3] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 67 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 128). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[4] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 67 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 128). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Wersja obowiązująca od 2014-10-09 do 2016-04-15

§ 12. 1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2–12, określą w drodze decyzji: [3]

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości decyzje dotyczą. Uzgodnienia prowadzi komórka właściwa do spraw organizacji Policji. Uzgodniony projekt decyzji podlega opiniowaniu przez komorę właściwą do spraw legislacji. Uzgodnione i podpisane przez właściwego dyrektora projekty decyzji dyrektor Gabinetu Komendanta Głównego Policji przedkłada do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej KGP.

4. [4] Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 2, 3 i 7, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.

[3] § 12 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. a) zarządzenia nr 67 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 128). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

[4] § 12 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 lit. b) zarządzenia nr 67 Komendanta Głównego Policji z dnia 9 października 2014 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu Komendy Głównej Policji (Dz.U.KGP. poz. 128). Zmiana weszła w życie 9 października 2014 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2013-04-17 do 2014-10-08

§ 12.  1. Dyrektorzy biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–12, określą w drodze decyzji:

1) podział zadań między dyrektorem a jego zastępcami,

2) szczegółową strukturę organizacyjną biura, w tym schemat organizacyjny oraz katalog zadań podległych komórek organizacyjnych

– uwzględniając zadania biura określone w niniejszym regulaminie.

2. Decyzje, o których mowa w ust. 1, uzgadnia się z biurami, których właściwości decyzje dotyczą. Uzgodnienia prowadzi komórka właściwa do spraw organizacji Policji. Uzgodniony projekt decyzji podlega opiniowaniu przez komorę właściwą do spraw legislacji. Uzgodnione i podpisane przez właściwego dyrektora projekty decyzji dyrektor Gabinetu Komendanta Głównego Policji przedkłada do zatwierdzenia Komendantowi Głównemu Policji.

3. Decyzje, o których mowa w ust. 1, publikowane są w Biuletynie Informacji Publicznej KGP.

4. Decyzje dyrektorów biur, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt 1–3 i 7, podlegają publikacji w ograniczonym zakresie.