Wersja obowiązująca od 2025.08.15

§ 48. Materiały z wykonanych czynności identyfikacyjnych należy gromadzić w teczce identyfikacji, która powinna zawierać w szczególności:

1) spis zawartości teczki;

1a) wykaz osób, które zapoznały się z materiałami;

1b) kartę nadzoru;

2) dokumenty z realizacji czynności, o których mowa w § 42 ust. 2–7;

3) potwierdzenia dokonanych rejestracji informacji o NN osobie w KSIP oraz potwierdzenia dokonanych sprawdzeń i typowań dotyczących NN osoby;

4) systematycznie aktualizowany plan czynności identyfikacyjnych, jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy;

5) [90] kartę daktyloskopijną NN osoby wraz z wynikami przeszukań w zbiorze automatycznie przetwarzającym dane daktyloskopijne, o którym mowa w art. 21h ust. 1 pkt 2 ustawy o Policji, oraz międzynarodowych zbiorach danych, w szczególności w SIS i w bazach danych Interpolu;

6) dokumenty dotyczące wykonywanych czynności identyfikacyjnych, prowadzone w układzie chronologicznym, w tym dotyczące pobrania materiału biologicznego do badań DNA, zlecenia jego oznaczenia i rejestracji profilu DNA w zbiorze danych DNA [91].

[90] § 48 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 zarządzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.Urz.KGP. poz. 53). Zmiana weszła w życie 15 sierpnia 2025 r.

[91] § 48 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.Urz.KGP. poz. 53). Zmiana weszła w życie 15 sierpnia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.08.15

§ 48. Materiały z wykonanych czynności identyfikacyjnych należy gromadzić w teczce identyfikacji, która powinna zawierać w szczególności:

1) spis zawartości teczki;

1a) wykaz osób, które zapoznały się z materiałami;

1b) kartę nadzoru;

2) dokumenty z realizacji czynności, o których mowa w § 42 ust. 2–7;

3) potwierdzenia dokonanych rejestracji informacji o NN osobie w KSIP oraz potwierdzenia dokonanych sprawdzeń i typowań dotyczących NN osoby;

4) systematycznie aktualizowany plan czynności identyfikacyjnych, jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy;

5) [90] kartę daktyloskopijną NN osoby wraz z wynikami przeszukań w zbiorze automatycznie przetwarzającym dane daktyloskopijne, o którym mowa w art. 21h ust. 1 pkt 2 ustawy o Policji, oraz międzynarodowych zbiorach danych, w szczególności w SIS i w bazach danych Interpolu;

6) dokumenty dotyczące wykonywanych czynności identyfikacyjnych, prowadzone w układzie chronologicznym, w tym dotyczące pobrania materiału biologicznego do badań DNA, zlecenia jego oznaczenia i rejestracji profilu DNA w zbiorze danych DNA [91].

[90] § 48 pkt 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 34 zarządzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.Urz.KGP. poz. 53). Zmiana weszła w życie 15 sierpnia 2025 r.

[91] § 48 pkt 6 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 6 zarządzenia nr 25 Komendanta Głównego Policji z dnia 29 lipca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.Urz.KGP. poz. 53). Zmiana weszła w życie 15 sierpnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.12.10 do 2025.08.14

§ 48. Materiały z wykonanych czynności identyfikacyjnych należy gromadzić w teczce identyfikacji, która powinna zawierać w szczególności:

1) [48] spis zawartości teczki;

1a) [49] wykaz osób, które zapoznały się z materiałami;

1b) [50] kartę nadzoru;

2) dokumenty z realizacji czynności, o których mowa w § 42 ust. 2–7;

3) potwierdzenia dokonanych rejestracji informacji o NN osobie w KSIP oraz potwierdzenia dokonanych sprawdzeń i typowań dotyczących NN osoby;

4) systematycznie aktualizowany plan czynności identyfikacyjnych, jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy;

5) kartę daktyloskopijną NN osoby wraz z wynikiem przeszukania w automatycznym systemie identyfikacji daktyloskopijnej AFIS;

6) dokumenty dotyczące wykonywanych czynności identyfikacyjnych, prowadzone w układzie chronologicznym, w tym dotyczące pobrania materiału biologicznego do badań DNA, zlecenia jego oznaczenia i rejestracji profilu DNA w bazie danych DNA.

[48] § 48 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 28 lit. a) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.

[49] § 48 pkt 1a dodany przez § 1 pkt 28 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.

[50] § 48 pkt 1b dodany przez § 1 pkt 28 lit. b) zarządzenia nr 32 Komendanta Głównego Policji z dnia 13 listopada 2020 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie prowadzenia przez Policję poszukiwania osoby zaginionej oraz postępowania w przypadku ujawnienia osoby o nieustalonej tożsamości lub znalezienia nieznanych zwłok oraz szczątków ludzkich (Dz.U.KGP. poz. 58). Zmiana weszła w życie 10 grudnia 2020 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018.07.01 do 2020.12.09

§ 48.  Materiały z wykonanych czynności identyfikacyjnych należy gromadzić w teczce identyfikacji, która powinna zawierać w szczególności:

1) kartę kontroli i nadzoru służbowego;

2) dokumenty z realizacji czynności, o których mowa w § 42 ust. 2–7;

3) potwierdzenia dokonanych rejestracji informacji o NN osobie w KSIP oraz potwierdzenia dokonanych sprawdzeń i typowań dotyczących NN osoby;

4) systematycznie aktualizowany plan czynności identyfikacyjnych, jednak nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy;

5) kartę daktyloskopijną NN osoby wraz z wynikiem przeszukania w automatycznym systemie identyfikacji daktyloskopijnej AFIS;

6) dokumenty dotyczące wykonywanych czynności identyfikacyjnych, prowadzone w układzie chronologicznym, w tym dotyczące pobrania materiału biologicznego do badań DNA, zlecenia jego oznaczenia i rejestracji profilu DNA w bazie danych DNA.