Wersja obowiązująca od 2025.01.01

§ 16. 1. Do rejestru czynności zleconych do wykonania przez jednostki organizacyjne Policji albo inne organy uprawnione do prowadzenia postępowania (e-RPP) wprowadza się informacje o czynnościach procesowych realizowanych na wniosek lub polecenie albo zarządzenie: [13]

1) innej jednostki organizacyjnej Policji;

2) prokuratora;

3) sądu;

4) innych uprawnionych podmiotów.

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, mogą obejmować informacje i dane osobowe dotyczące:

1) identyfikacji czynności zleconej;

2) jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

3) sygnatury sprawy jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

4) podmiotu zlecającego pomoc prawną;

5) sygnatury sprawy podmiotu zlecającego pomoc prawną;

6) policjanta wyznaczonego do realizacji czynności (referenta);

7) opisu zleconych czynności;

8) daty wpływu wniosku o realizację czynności;

9) zleconego terminu wykonania;

10) daty zakończenia czynności.

[13] § 16 ust. 1 w brzmieniu ustlaonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 46 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (Dz.Urz.KGP. z 2025 r. poz. 3). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.01.01

§ 16. 1. Do rejestru czynności zleconych do wykonania przez jednostki organizacyjne Policji albo inne organy uprawnione do prowadzenia postępowania (e-RPP) wprowadza się informacje o czynnościach procesowych realizowanych na wniosek lub polecenie albo zarządzenie: [13]

1) innej jednostki organizacyjnej Policji;

2) prokuratora;

3) sądu;

4) innych uprawnionych podmiotów.

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, mogą obejmować informacje i dane osobowe dotyczące:

1) identyfikacji czynności zleconej;

2) jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

3) sygnatury sprawy jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

4) podmiotu zlecającego pomoc prawną;

5) sygnatury sprawy podmiotu zlecającego pomoc prawną;

6) policjanta wyznaczonego do realizacji czynności (referenta);

7) opisu zleconych czynności;

8) daty wpływu wniosku o realizację czynności;

9) zleconego terminu wykonania;

10) daty zakończenia czynności.

[13] § 16 ust. 1 w brzmieniu ustlaonym przez § 1 pkt 7 zarządzenia nr 46 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 grudnia 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie funkcjonowania Elektronicznego Rejestru Czynności Dochodzeniowo-Śledczych (Dz.Urz.KGP. z 2025 r. poz. 3). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2020.10.23 do 2024.12.31

§ 16. 1. Do rejestru czynności zleconych do wykonania przez jednostki organizacyjne Policji albo inne organy uprawnione do prowadzenia postępowania (e-RPP) wprowadza się informacje o czynnościach procesowych realizowanych na wniosek:

1) innej jednostki organizacyjnej Policji;

2) prokuratora;

3) sądu;

4) innych uprawnionych podmiotów.

2. Informacje, o których mowa w ust. 1, mogą obejmować informacje i dane osobowe dotyczące:

1) identyfikacji czynności zleconej;

2) jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

3) sygnatury sprawy jednostki organizacyjnej Policji wykonującej pomoc prawną;

4) podmiotu zlecającego pomoc prawną;

5) sygnatury sprawy podmiotu zlecającego pomoc prawną;

6) policjanta wyznaczonego do realizacji czynności (referenta);

7) opisu zleconych czynności;

8) daty wpływu wniosku o realizację czynności;

9) zleconego terminu wykonania;

10) daty zakończenia czynności.