Wersja obowiązująca od 2025.04.07

§ 11. 1. W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej wykonuje następujące czynności:

1) sporządza i podpisuje dwa egzemplarze zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA);

2) przekazuje do CLKP materiały zawierające DNA osoby zaginionej zabezpieczone na zasadach i w sposób określony w odrębnych przepisach, w szczególności przedmioty osobistego użytku, z których można oznaczyć profil DNA osoby zaginionej;

3) przekazuje do CLKP jeden egzemplarz zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA), drugi egzemplarz włącza do teczki poszukiwań.

2. [27] W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej uzyskanego na podstawie opinii biegłego lub sprawozdania z badań, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej:

1) wykonuje czynności określone w ust. 1 pkt 1 i 3;

2) przekazuje do CLKP wynik badań DNA.

[27] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 marca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zbioru danych DNA (Dz.Urz.KGP. poz. 22). Zmiana weszła w życie 7 kwietnia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.04.07

§ 11. 1. W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej wykonuje następujące czynności:

1) sporządza i podpisuje dwa egzemplarze zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA);

2) przekazuje do CLKP materiały zawierające DNA osoby zaginionej zabezpieczone na zasadach i w sposób określony w odrębnych przepisach, w szczególności przedmioty osobistego użytku, z których można oznaczyć profil DNA osoby zaginionej;

3) przekazuje do CLKP jeden egzemplarz zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA), drugi egzemplarz włącza do teczki poszukiwań.

2. [27] W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej uzyskanego na podstawie opinii biegłego lub sprawozdania z badań, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej:

1) wykonuje czynności określone w ust. 1 pkt 1 i 3;

2) przekazuje do CLKP wynik badań DNA.

[27] § 11 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 9 Komendanta Głównego Policji z dnia 5 marca 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie zbioru danych DNA (Dz.Urz.KGP. poz. 22). Zmiana weszła w życie 7 kwietnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021.04.21 do 2025.04.06

§ 11. 1. W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej wykonuje następujące czynności:

1) sporządza i podpisuje dwa egzemplarze zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA);

2) przekazuje do CLKP materiały zawierające DNA osoby zaginionej zabezpieczone na zasadach i w sposób określony w odrębnych przepisach, w szczególności przedmioty osobistego użytku, z których można oznaczyć profil DNA osoby zaginionej;

3) przekazuje do CLKP jeden egzemplarz zarządzenia o wprowadzeniu do zbioru danych DNA informacji o wynikach analizy kwasu deoksyrybonukleinowego (DNA), drugi egzemplarz włącza do teczki poszukiwań.

2. W celu rejestracji w zbiorze danych DNA profilu DNA osoby zaginionej uzyskanego na podstawie opinii biegłego, sprawozdania, notatki urzędowej lub służbowej, policjant prowadzący czynności poszukiwawcze dotyczące osoby zaginionej:

1) wykonuje czynności określone w ust. 1 pkt 1 i 3;

2) przekazuje do CLKP wynik badań DNA;

3) przekazuje do CLKP materiały, o których mowa w ust. 1 pkt 2, o ile nimi dysponuje.