history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2018-03-15 do 2022-11-04

§ 1. Powierza się Kierownikowi Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Belgii z siedzibą w Brukseli następujące obowiązki w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Wielkim Księstwie Luksemburga z siedzibą w Luksemburgu:

1) przygotowywanie projektów planów finansowych w zakresie wydatków, dochodów oraz dochodów gromadzonych zgodnie z art. 163 ustawy o finansach publicznych;

2) [1] dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zatwierdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i do wypłaty;

3) nadzór nad realizacją planów finansowych i zgłaszanie koniecznych korekt;

4) sporządzanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz raportów kasowych i bankowych;

5) rozliczanie należności i zobowiązań;

6) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 i 613 oraz z 2014 r. poz. 768 i 1100) oraz rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2013 r. poz. 289), w tym sporządzanie oraz zatwierdzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.

[1] § 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 9 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 12 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powierzenia Kierownikowi Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Belgii z siedzibą w Brukseli obowiązków w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Wielkim Księstwie Luksemburga z siedzibą w Luksemburgu (Dz.U.MSZ. poz. 18). Zmiana weszła w życie 15 marca 2018 r.

Wersja obowiązująca od 2018-03-15 do 2022-11-04

§ 1. Powierza się Kierownikowi Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Belgii z siedzibą w Brukseli następujące obowiązki w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Wielkim Księstwie Luksemburga z siedzibą w Luksemburgu:

1) przygotowywanie projektów planów finansowych w zakresie wydatków, dochodów oraz dochodów gromadzonych zgodnie z art. 163 ustawy o finansach publicznych;

2) [1] dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz zatwierdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym i do wypłaty;

3) nadzór nad realizacją planów finansowych i zgłaszanie koniecznych korekt;

4) sporządzanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz raportów kasowych i bankowych;

5) rozliczanie należności i zobowiązań;

6) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 i 613 oraz z 2014 r. poz. 768 i 1100) oraz rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2013 r. poz. 289), w tym sporządzanie oraz zatwierdzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.

[1] § 1 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 9 Ministra Spraw Zagranicznych z dnia 12 marca 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powierzenia Kierownikowi Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Belgii z siedzibą w Brukseli obowiązków w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Wielkim Księstwie Luksemburga z siedzibą w Luksemburgu (Dz.U.MSZ. poz. 18). Zmiana weszła w życie 15 marca 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2015-01-01 do 2018-03-14

§ 1.  Powierza się Kierownikowi Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Królestwie Belgii z siedzibą w Brukseli następujące obowiązki w zakresie prowadzenia gospodarki finansowej Ambasady Rzeczypospolitej Polskiej w Wielkim Księstwie Luksemburga z siedzibą w Luksemburgu:

1) przygotowywanie projektów planów finansowych w zakresie wydatków, dochodów oraz dochodów gromadzonych zgodnie z art. 163 ustawy o finansach publicznych;

2) dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planami finansowymi oraz zatwierdzanie dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym i do wypłaty;

3) nadzór nad realizacją planów finansowych i zgłaszanie koniecznych korekt;

4) sporządzanie wewnętrznych dokumentów księgowych oraz raportów kasowych i bankowych;

5) rozliczanie należności i zobowiązań;

6) prowadzenie rachunkowości zgodnie z ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 i 613 oraz z 2014 r. poz. 768 i 1100) oraz rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U z 2013 r. poz. 289), w tym sporządzanie oraz zatwierdzanie sprawozdań finansowych i budżetowych.