history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2024-03-22

§ 11. 1. Do zadań realizowanych w ramach tworzenia warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa, o którym mowa w § 3 pkt 4, należy:

1) ustalenie procedur wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa w GDOŚ i w rdoś;

2) zapewnienie ciągłości i terminowości działania GDOŚ i rdoś podczas podwyższania i w czasie trwania wyższych stanów gotowości obronnej państwa;

3) tworzenie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora na potrzeby uruchamiania przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przekazywania decyzji w sprawach dotyczących uruchamiania zadań operacyjnych.

2. Tworzenie, organizacja i funkcjonowanie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora odbywa się na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

3. System stałych dyżurów Generalnego Dyrektora może być wykorzystywany w GDOŚ i w rdoś do realizacji przedsięwzięć wynikających z:

1) planu zarządzania kryzysowego GDOŚ;

2) wprowadzonych stopni alarmowych, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 92) [7]

- na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

[7] § 11 ust. 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 5 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie Nr 8 z dnia 6 czerwca 2022 r. w sprawie zadań wykonywanych w ramach obrony Ojczyzny przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska i regionalne dyrekcje ochrony środowiska (Dz.Urz.GDOŚ. poz. 4). Zmiana weszła w życie 22 marca 2024 r.

Wersja obowiązująca od 2024-03-22

§ 11. 1. Do zadań realizowanych w ramach tworzenia warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa, o którym mowa w § 3 pkt 4, należy:

1) ustalenie procedur wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa w GDOŚ i w rdoś;

2) zapewnienie ciągłości i terminowości działania GDOŚ i rdoś podczas podwyższania i w czasie trwania wyższych stanów gotowości obronnej państwa;

3) tworzenie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora na potrzeby uruchamiania przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przekazywania decyzji w sprawach dotyczących uruchamiania zadań operacyjnych.

2. Tworzenie, organizacja i funkcjonowanie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora odbywa się na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

3. System stałych dyżurów Generalnego Dyrektora może być wykorzystywany w GDOŚ i w rdoś do realizacji przedsięwzięć wynikających z:

1) planu zarządzania kryzysowego GDOŚ;

2) wprowadzonych stopni alarmowych, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 92) [7]

- na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

[7] § 11 ust. 3 pkt 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska z dnia 5 marca 2024 r. zmieniającego zarządzenie Nr 8 z dnia 6 czerwca 2022 r. w sprawie zadań wykonywanych w ramach obrony Ojczyzny przez Generalną Dyrekcję Ochrony Środowiska i regionalne dyrekcje ochrony środowiska (Dz.Urz.GDOŚ. poz. 4). Zmiana weszła w życie 22 marca 2024 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2023-01-09 do 2024-03-21    (DUGDOŚ2023.2 tekst jednolity)

§ 11. 1. Do zadań realizowanych w ramach tworzenia warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa, o którym mowa w § 3 pkt 4, należy:

1) ustalenie procedur wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa w GDOŚ i w rdoś;

2) zapewnienie ciągłości i terminowości działania GDOŚ i rdoś podczas podwyższania i w czasie trwania wyższych stanów gotowości obronnej państwa;

3) tworzenie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora na potrzeby uruchamiania przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przekazywania decyzji w sprawach dotyczących uruchamiania zadań operacyjnych.

2. Tworzenie, organizacja i funkcjonowanie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora odbywa się na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

3. System stałych dyżurów Generalnego Dyrektora może być wykorzystywany w GDOŚ i w rdoś do realizacji przedsięwzięć wynikających z:

1) planu zarządzania kryzysowego GDOŚ;

2) wprowadzonych stopni alarmowych, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 2632)

- na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2022-06-21 do 2023-01-08

§ 11. 1. Do zadań realizowanych w ramach tworzenia warunków do wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa, o którym mowa w § 3 pkt 4, należy:

1) ustalenie procedur wprowadzania wyższych stanów gotowości obronnej państwa w GDOŚ i w rdoś;

2) zapewnienie ciągłości i terminowości działania GDOŚ i rdoś podczas podwyższania i w czasie trwania wyższych stanów gotowości obronnej państwa;

3) tworzenie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora na potrzeby uruchamiania przedsięwzięć związanych z podwyższaniem gotowości obronnej państwa oraz przekazywania decyzji w sprawach dotyczących uruchamiania zadań operacyjnych.

2. Tworzenie, organizacja i funkcjonowanie systemu stałych dyżurów Generalnego Dyrektora odbywa się na zasadach określonych w odrębnych przepisach.

3. System stałych dyżurów Generalnego Dyrektora może być wykorzystywany w GDOŚ i w rdoś do realizacji przedsięwzięć wynikających z:

1) planu zarządzania kryzysowego GDOŚ;

2) wprowadzonych stopni alarmowych, o których mowa w art. 15 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o działaniach antyterrorystycznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2234 i z 2022 r. poz. 583 i 655)

- na zasadach określonych w odrębnych przepisach.