history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-03-11 do 2024-04-27

§ 5.

[5]  Do zadań Sekretarza Rady należy:

1) koordynowanie prac zespołów tematycznych;

2) przedstawianie propozycji ustaleń w sprawach organizacyjnych;

3) realizowanie działań związanych z dokumentowaniem prac Rady, w tym sporządzanie protokołu z posiedzeń Rady oraz listy obecności członków Rady na posiedzeniach Rady;

4) organizowanie przepływu informacji w związku z działalnością Rady;

5) wykonywanie innych zadań zleconych przez Przewodniczącego Rady lub Zastępców Przewodniczącego Rady.

[5] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Rodziny (Dz.Urz.MRiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-03-11 do 2024-04-27

§ 5.

[5]  Do zadań Sekretarza Rady należy:

1) koordynowanie prac zespołów tematycznych;

2) przedstawianie propozycji ustaleń w sprawach organizacyjnych;

3) realizowanie działań związanych z dokumentowaniem prac Rady, w tym sporządzanie protokołu z posiedzeń Rady oraz listy obecności członków Rady na posiedzeniach Rady;

4) organizowanie przepływu informacji w związku z działalnością Rady;

5) wykonywanie innych zadań zleconych przez Przewodniczącego Rady lub Zastępców Przewodniczącego Rady.

[5] § 5 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Rodziny (Dz.Urz.MRiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-12-05 do 2023-03-10

§ 5.

Do zadań Sekretarza Rady należy:

1) koordynowanie prac zespołów tematycznych;

2) przedstawianie propozycji ustaleń w sprawach organizacyjnych;

3) sporządzanie protokołu z posiedzenia Rady;

4) dokumentowanie obecności członków Rady na posiedzeniach Rady;

5) przechowywanie dokumentacji;

6) prowadzenie spraw proceduralnych oraz organizowanie przepływu informacji w związku z działalnością Rady;

7) wykonywanie innych zadań zleconych przez Przewodniczącego Rady lub Zastępcę Przewodniczącego Rady.