history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2023-03-11 do 2024-04-27

§ 8.

[6]  1. Rada obraduje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż cztery razy w ciągu roku kalendarzowego.

2. Rada może rozstrzygać sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (tryb obiegowy).

3. Posiedzenia Rady mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość oraz komunikacji elektronicznej.

4. Protokół z posiedzenia Rady sporządza Sekretarz Rady w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia tego posiedzenia.

5. Protokół z posiedzenia Rady, zaakceptowany i podpisany przez Przewodniczącego Rady, Sekretarz Rady przekazuje do Biura Ministra.

[6] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Rodziny (Dz.Urz.MRiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.

Wersja obowiązująca od 2023-03-11 do 2024-04-27

§ 8.

[6]  1. Rada obraduje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż cztery razy w ciągu roku kalendarzowego.

2. Rada może rozstrzygać sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (tryb obiegowy).

3. Posiedzenia Rady mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość oraz komunikacji elektronicznej.

4. Protokół z posiedzenia Rady sporządza Sekretarz Rady w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia tego posiedzenia.

5. Protokół z posiedzenia Rady, zaakceptowany i podpisany przez Przewodniczącego Rady, Sekretarz Rady przekazuje do Biura Ministra.

[6] § 8 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 9 Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 marca 2023 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie powołania Rady Rodziny (Dz.Urz.MRiPS. poz. 9). Zmiana weszła w życie 11 marca 2023 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-12-05 do 2023-03-10

§ 8.

1.  Rada obraduje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż cztery razy w ciągu roku kalendarzowego.

2. Prace Rady mogą być prowadzone w trybie obiegowym przy użyciu poczty elektronicznej.

3. Z posiedzenia Rady Sekretarz Rady sporządza protokół.

4. Protokół z posiedzenia Rady akceptuje i podpisuje Przewodniczący Rady.

5. Protokół jest przekazywany wszystkim członkom Rady przed jej następnym posiedzeniem.