history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-07-29 do 2023-01-01

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) mogą nastąpić po przekazaniu pracownikowi wyznaczonemu na podstawie § 7 ust. 1 pisemnej informacji właściwego dyrektora, o którym [9] mowa w § 8 ust. 1, o tej zmianie, zawierającej:

a) nazwę środka trwałego,

b) numer inwentarzowy środka trwałego,

c) wskazanie dotychczasowego oraz nowego miejsca użytkowania środka trwałego;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.

[9] § 12 ust. 3 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 18 Dyrektora Generalnego Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 29 lipca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie gospodarowania mieniem Wyższego Urzędu Górniczego (Dz.Urz.WUG. poz. 82). Zmiana weszła w życie 29 lipca 2021 r.

Wersja obowiązująca od 2021-07-29 do 2023-01-01

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) mogą nastąpić po przekazaniu pracownikowi wyznaczonemu na podstawie § 7 ust. 1 pisemnej informacji właściwego dyrektora, o którym [9] mowa w § 8 ust. 1, o tej zmianie, zawierającej:

a) nazwę środka trwałego,

b) numer inwentarzowy środka trwałego,

c) wskazanie dotychczasowego oraz nowego miejsca użytkowania środka trwałego;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.

[9] § 12 ust. 3 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 zarządzenia nr 18 Dyrektora Generalnego Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 29 lipca 2021 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie gospodarowania mieniem Wyższego Urzędu Górniczego (Dz.Urz.WUG. poz. 82). Zmiana weszła w życie 29 lipca 2021 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2021-06-25 do 2021-07-28    (DUWUG2021.32 tekst jednolity)

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) mogą nastąpić po przekazaniu pracownikowi wyznaczonemu na podstawie § 7 ust. 1 pisemnej informacji właściwego dyrektora albo naczelnika, o których mowa w § 8 ust. 1, o tej zmianie, zawierającej:

a) nazwę środka trwałego,

b) numer inwentarzowy środka trwałego,

c) wskazanie dotychczasowego oraz nowego miejsca użytkowania środka trwałego;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-24 do 2021-06-24    (DUWUG2019.38 tekst jednolity)

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) mogą nastąpić po przekazaniu pracownikowi wyznaczonemu na podstawie § 7 ust. 1 pisemnej informacji właściwego dyrektora albo naczelnika, o których mowa w § 8 ust. 1, o tej zmianie, zawierającej:

a) nazwę środka trwałego,

b) numer inwentarzowy środka trwałego,

c) wskazanie dotychczasowego oraz nowego miejsca użytkowania środka trwałego;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-05-01 do 2019-05-23

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) [6] mogą nastąpić po przekazaniu pracownikowi wyznaczonemu na podstawie § 7 ust. 1 pisemnej informacji właściwego dyrektora albo naczelnika, o których mowa w § 8 ust. 1, o tej zmianie, zawierającej:

a) nazwę środka trwałego,

b) numer inwentarzowy środka trwałego,

c) wskazanie dotychczasowego oraz nowego miejsca użytkowania środka trwałego;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.

[6] § 12 ust. 3 pkt 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 4 zarządzenia nr 2 Dyrektora Generalnego Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 29 kwietnia 2019 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie gospodarowania mieniem Wyższego Urzędu Górniczego (Dz.U.WUG. poz. 30). Zmiana weszła w życie 1 maja 2019 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-07-01 do 2019-04-30

§ 12. 1. Środki trwałe użytkowane w WUG, stanowiące wyposażenie biurowe, są przyporządkowywane odrębnie do każdego pomieszczenia i ujmowane w spisie inwentarza tego pomieszczenia, zwanym dalej „spisem inwentarza”.

2. Spis inwentarza:

1) określa:

a) numer pomieszczenia,

b) rodzaj środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

c) ilość środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia,

d) numery inwentarzowe poszczególnych środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczenia;

2) jest opatrywany:

a) pieczęcią urzędu górniczego,

b) podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się w danym pomieszczeniu;

3) jest wywieszany w pomieszczeniu w widocznym miejscu.

3. Zmiany w stanie wyposażenia danego pomieszczenia:

1) mogą nastąpić za wiedzą właściwego dyrektora albo naczelnika, o których mowa w § 8 ust. 1;

2) są każdorazowo odnotowywane w spisie inwentarza.

4. Dokonywanie niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń jest niedopuszczalne.

5. Pracownicy, którzy dokonali niezgodnie z przepisami ust. 3 przeniesień między pomieszczeniami środków trwałych stanowiących wyposażenie pomieszczeń, ponoszą odpowiedzialność za związaną z tymi przeniesieniami utratę lub zniszczenie tych środków.

6. W przypadku zmian personalnych na stanowiskach pracy znajdujących się w danym pomieszczeniu pracownik, o którym mowa w § 8 ust. 2 pkt 1 albo ust. 3, jest obowiązany zapewnić opatrzenie spisu inwentarza podpisami pracowników, których stanowiska pracy znajdują się aktualnie w tym pomieszczeniu.

7. Opatrzenie podpisami, o którym mowa w ust. 6, jest dokonywane nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zaistnienia zmian personalnych, o których mowa w tym przepisie.

8. Nadzór nad przestrzeganiem wymagań dotyczących spisu inwentarza sprawuje pracownik wyznaczony na podstawie § 7 ust. 1.