history Historia zmian
zamknij

Wersja obowiązująca od 2021-06-30 do 2023-02-08    (DUWUG2021.47 tekst jednolity)

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) (uchylony);

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.

Wersja obowiązująca od 2021-06-30 do 2023-02-08    (DUWUG2021.47 tekst jednolity)

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) (uchylony);

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2019-03-22 do 2021-06-29    (DUWUG2019.14 tekst jednolity)

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) (uchylony)

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-05-14 do 2019-03-21    (DUWUG2018.113 tekst jednolity)

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) (uchylony)

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2018-01-12 do 2018-05-13

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) [3] (uchylony)

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.

[3] § 25 ust. 1 pkt 2 uchylony przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 10 Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego z dnia 12 stycznia 2018 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie korzystania z samochodów osobowych w urzędach górniczych (Dz.U.WUG. poz. 14). Zmiana weszła w życie 12 stycznia 2018 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2017-11-01 do 2018-01-11

§ 25. 1. W miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się w szczególności:

1) dzienne rozliczenie godzin pracy – w przypadku kierowców zawodowych;

2) dzienne rozliczenie godzin użytkowania służbowego samochodu osobowego;

3) liczbę przejechanych kilometrów;

4) rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym, ze wskazaniem oszczędności lub przekroczenia maksymalnej normy zużycia paliwa podanej w homologacji pojazdu.

2. W przypadku samochodów, których homologacja nie określa norm zużycia paliwa, zamiast danych, o których mowa w ust. 1 pkt 4, w miesięcznych kartach eksploatacyjnych określa się rzeczywiste zużycie paliwa w miesiącu kalendarzowym oraz dokonuje się porównania tego zużycia z przyjętym średnim realnym zużyciem paliwa na 100 km samochodów osobowych o podobnych parametrach technicznych.