Wersja obowiązująca od 2021.01.01 do 2025.12.31

§ 3. 1. Zamówienie podlega rejestracji w rejestrze zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych prowadzonym przez każdą komórkę organizacyjną Komendy Głównej Straży Granicznej, w której są realizowane postępowania o udzielenie zamówień.

2. Wpisu zamówień do rejestru, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się chronologicznie. Dane do rejestru wprowadza się na bieżąco, po dokonaniu poszczególnych czynności w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Wzór rejestru zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych jest określony w załączniku nr 2 do decyzji.

Wersja obowiązująca od 2026.01.01

§ 3. 1. Zamówienie podlega rejestracji w rejestrze zamówień o wartości mniejszej niż 170 000 złotych [3] prowadzonym przez każdą komórkę organizacyjną Komendy Głównej Straży Granicznej, w której są realizowane postępowania o udzielenie zamówień.

2. Wpisu zamówień do rejestru, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się chronologicznie. Dane do rejestru wprowadza się na bieżąco, po dokonaniu poszczególnych czynności w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Wzór rejestru zamówień o wartości mniejszej niż 170 000 złotych [4] jest określony w załączniku nr 2 do decyzji.

[3] § 3 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 256 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 30 października 2025 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych (Dz.Urz.KGSG. poz. 52). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2026 r.

[4] § 3 ust. 3 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 2 decyzji nr 256 Komendanta Głównego Straży Granicznej z dnia 30 października 2025 r. zmieniającej decyzję w sprawie organizacji w Komendzie Głównej Straży Granicznej postępowań o udzielanie zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych (Dz.Urz.KGSG. poz. 52). Zmiana weszła w życie 1 stycznia 2026 r.

Wersja obowiązująca od 2021.01.01 do 2025.12.31

§ 3. 1. Zamówienie podlega rejestracji w rejestrze zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych prowadzonym przez każdą komórkę organizacyjną Komendy Głównej Straży Granicznej, w której są realizowane postępowania o udzielenie zamówień.

2. Wpisu zamówień do rejestru, o którym mowa w ust. 1, dokonuje się chronologicznie. Dane do rejestru wprowadza się na bieżąco, po dokonaniu poszczególnych czynności w toku prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Wzór rejestru zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych jest określony w załączniku nr 2 do decyzji.