Wersja obowiązująca od 2025.04.24

§ 10. 1. Dyrektor Generalny jest odpowiedzialny za realizację zadań należących do właściwości dyrektora generalnego urzędu, określonych w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409).

2. Dyrektor Generalny określa kierunki pracy, wyznacza i nadzoruje zadania w sprawach prowadzonych przez:

1) Biuro Dyrektora Generalnego;

2) Biuro Finansowe;

3) Biuro Teleinformatyki.

3. W razie nieobsadzenia stanowiska dyrektora generalnego oraz podczas nieobecności Dyrektora Generalnego, zadania dyrektora generalnego wykonuje osoba zastępująca dyrektora generalnego, o której mowa w art. 25 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.

4. [1] Dyrektora Generalnego oraz osobę, o której mowa w ust. 3, w przypadku ich jednoczesnej nieobecności, zastępuje upoważniony pisemnie pracownik Głównego Inspektoratu, wykonując zadania w zakresie udzielonego mu upoważnienia.

[1] § 10 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 8/2025 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 23 kwietnia 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału kompetencji w kierownictwie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (Dz.Urz.GITD. poz. 8). Zmiana weszła w życie 24 kwietnia 2025 r.

Wersja obowiązująca od 2025.04.24

§ 10. 1. Dyrektor Generalny jest odpowiedzialny za realizację zadań należących do właściwości dyrektora generalnego urzędu, określonych w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409).

2. Dyrektor Generalny określa kierunki pracy, wyznacza i nadzoruje zadania w sprawach prowadzonych przez:

1) Biuro Dyrektora Generalnego;

2) Biuro Finansowe;

3) Biuro Teleinformatyki.

3. W razie nieobsadzenia stanowiska dyrektora generalnego oraz podczas nieobecności Dyrektora Generalnego, zadania dyrektora generalnego wykonuje osoba zastępująca dyrektora generalnego, o której mowa w art. 25 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.

4. [1] Dyrektora Generalnego oraz osobę, o której mowa w ust. 3, w przypadku ich jednoczesnej nieobecności, zastępuje upoważniony pisemnie pracownik Głównego Inspektoratu, wykonując zadania w zakresie udzielonego mu upoważnienia.

[1] § 10 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 zarządzenia nr 8/2025 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 23 kwietnia 2025 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie podziału kompetencji w kierownictwie Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego (Dz.Urz.GITD. poz. 8). Zmiana weszła w życie 24 kwietnia 2025 r.

Wersja archiwalna obowiązująca od 2024.09.04 do 2025.04.23

§ 10. 1. Dyrektor Generalny jest odpowiedzialny za realizację zadań należących do właściwości dyrektora generalnego urzędu, określonych w przepisach ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409).

2. Dyrektor Generalny określa kierunki pracy, wyznacza i nadzoruje zadania w sprawach prowadzonych przez:

1) Biuro Dyrektora Generalnego;

2) Biuro Finansowe;

3) Biuro Teleinformatyki.

3. W razie nieobsadzenia stanowiska dyrektora generalnego oraz podczas nieobecności Dyrektora Generalnego, zadania dyrektora generalnego wykonuje osoba zastępująca dyrektora generalnego, o której mowa w art. 25 ust. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.

4. Dyrektora Generalnego oraz osobę, o której mowa w ust. 3, w przypadku ich jednoczesnej nieobecności, zastępuje dyrektor Biura Finansowego lub inny upoważniony pisemnie dyrektor komórki organizacyjnej, wykonując zadania w zakresie udzielonego mu upoważnienia.