Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 1997 nr 130 poz. 859
Wersja archiwalna od 1997-10-24 do 2002-07-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1997 nr 130 poz. 859
Wersja archiwalna od 1997-10-24 do 2002-07-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

Od redakcji: Par. 3 ust. 2 wchodzi w życie z dniem 5 grudnia 1997 r. 

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 15 października 1997 r.

w sprawie nadania statutu Urzędowi Regulacji Energetyki.

Na podstawie art. 21 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.Urzędowi Regulacji Energetyki nadaje się statut, stanowiący załącznik do rozporządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia, z wyjątkiem § 3 ust. 2 statutu, który wchodzi w życie z dniem 5 grudnia 1997 r.

Prezes Rady Ministrów: W. Cimoszewicz

Załącznik do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
z dnia 15 pa
ździernika 1997 r. (poz. 859)

STATUT URZĘDU REGULACJI ENERGETYKI

§ 1. Urząd Regulacji Energetyki, zwany dalej „Urzędem", jest urzędem administracji rządowej obsługującym Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zwanego dalej „Prezesem", działającym pod jego bezpośrednim kierownictwem.

§ 2. 1. Prezes kieruje Urzędem przy pomocy wiceprezesów, dyrektora generalnego oraz dyrektorów komórek organizacyjnych wymienionych w § 3 ust. 1 i 2.

2. Zakres czynności osób wymienionych w ust. 1, z wyłączeniem dyrektora generalnego, ustala Prezes.

3. Prezes może upoważnić osoby, o których mowa w ust. 1, a także innych pracowników Urzędu do podejmowania decyzji w określonych sprawach w jego imieniu.

§ 3. 1. W skład Urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Gabinet Prezesa,

2) Sekretariat Urzędu,

3) Departament Koncesji,

4) Departament Nadzoru i Kontroli Jakości,

5) Departament Taryf,

6) Departament Planów i Analiz,

7) Biuro Prawne,

8) Biuro Informatyki,

9) Biuro Komunikacji Społecznej i Informacji,

10) Biuro Współpracy Zagranicznej i Integracji Europejskiej,

11) Biuro Kadr, Szkolenia i Organizacji,

12) Biuro Administracyjno-Budżetowe.

2. W skład Urzędu mogą wchodzić oddziały terenowe, których siedziby, właściwość terytorialną i rzeczową określa Prezes.

3. Organizację wewnętrzną i szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych i oddziałów terenowych oraz ich funkcjonowanie określa, na wniosek Dyrektora Generalnego, Prezes w regulaminie organizacyjnym.

§ 4. Prezes może tworzyć komisje, rady i zespoły, jako organy pomocnicze lub opiniodawczo-doradcze o charakterze stałym lub doraźnym, określając cel powołania, nazwę, skład osobowy oraz zakres zadań i tryb działania tych organów.

§ 5. Spory kompetencyjne między komórkami organizacyjnymi Urzędu, o których mowa w § 3, rozstrzyga Prezes.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00