Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Ustaw rok 1999 nr 112 poz. 1318
Wersja archiwalna od 2000-01-15 do 2001-01-01
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 1999 nr 112 poz. 1318
Wersja archiwalna od 2000-01-15 do 2001-01-01
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW

z dnia 17 grudnia 1999 r.

w sprawie określenia wzorów formularzy sprawozdawczych, objaśnień co do sposobu ich wypełniania oraz wzorów kwestionariuszy i ankiet statystycznych stosowanych w badaniach statystycznych ustalonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000.

Na podstawie art. 31 ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (Dz. U. Nr 88, poz. 439, z 1996 r. Nr 156, poz. 775, z 1997 r. Nr 88, poz. 554 i Nr 121, poz. 769 oraz z 1998 r. Nr 99, poz. 632 i Nr 106, poz. 668) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.1. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego:

1) B-01 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw budowlanych,

2) B-02 - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych,

3) B-02 mutacja - sprawozdanie o produkcji budowlano-montażowej przedsiębiorstw niebudowlanych,

4) B-04 - sprawozdanie o obiektach oddanych do eksploatacji (załącznik do działu 1 - wykaz budynków mieszkalnych i mieszkań w budynkach o innym przeznaczeniu niż mieszkalne przekazanych do użytkowania w roku sprawozdawczym, załącznik do działu 3 - wykaz budynków o innym przeznaczeniu niż mieszkalne przekazanych do użytkowania w roku sprawozdawczym),

5) B-05 - sprawozdanie o wydanych pozwoleniach na realizację obiektów budowlanych,

6) B-06 - meldunek o budownictwie mieszkaniowym,

7) B-07 - załącznik do wykazu budynków mieszkalnych i niemieszkalnych oraz obiektów zbiorowego zakwaterowania przekazanych do użytku,

8) C-01 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów, robót i usług,

9) C-02 - notowania cen detalicznych,

10) C-03 - sprawozdanie o cenach producentów wyrobów spożywczych,

11) C-04 - sprawozdanie o cenach robót budowlano-montażowych realizowanych na drogach, ulicach i mostach,

12) C-06 - sprawozdanie o cenach nieruchomości,

13) DG-1 - meldunek o działalności gospodarczej (załącznik dla przedsiębiorstw budowlanych),

14) DG-1t - meldunek o działalności transportu, gospodarki magazynowej i łączności,

15) DN-1 - karta statystyczna zawarcia małżeństwa,

16) D-R1 - karta statystyczna dotycząca prawomocnego orzeczenia w sprawie o rozwód,

17) D-S1 - karta statystyczna dotycząca prawomocnego orzeczenia separacji,

18) DS-01 - sprawozdanie z przyjętych zamówień na sprzęt specjalny i zrealizowanych dostaw,

19) DS-01a - załącznik do sprawozdania DS-01,

20) DS-01b - zestawienie z zawartych umów i zrealizowanych transakcji w handlu zagranicznym sprzętem specjalnym,

21) D-W1 - zestawienie zbiorcze danych: o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące, o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę,

22) D-W2 - dane o ludności zameldowanej na pobyt czasowy ponad 2 miesiące,

23) D-W3 - dane o ludności (stałych mieszkańcach gminy) czasowo nieobecnej w związku z wyjazdem za granicę,

24) F-01/I-01 - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym oraz działalności inwestycyjnej,

25) F-01/b - sprawozdanie o wyniku finansowym działalności banku (wersja bilansowa),

26) F-01/m - sprawozdanie o wyniku finansowym działalności biura/domu maklerskiego,

27) F-01/s - sprawozdanie o przychodach, kosztach i wyniku finansowym szkół wyższych,

28) F-02 - statystyczne sprawozdanie finansowe,

29) F-03 - sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych oraz o działalności inwestycyjnej (załącznik do sprawozdań F-03, SP, SG-01 część 4, dotyczący nakładów i efektów rzeczowych inwestycji ochrony środowiska i gospodarki wodnej),

30) G-01 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach wybranych materiałów,

31) G-01h - sprawozdanie o zużyciu i zapasach materiałów hutniczych,

32) G-02a - sprawozdanie o produkcji, obrotach, zużyciu i zapasach paliw, energii i produktów energetycznych,

33) G-02b - sprawozdanie o produkcji, obrotach, zużyciu i zapasach paliw, energii i produktów energetycznych,

34) G-03 - sprawozdanie o zużyciu paliw i energii,

35) G-04 - sprawozdanie o obrocie środkami ochrony roślin,

36) G-06 - sprawozdanie o obrocie surowcami wtórnymi,

37) GAZ-1 - sprawozdanie o obrocie gazem koksowniczym,

38) GAZ-2 - sprawozdanie o obrocie gazem ziemnym z odmetanowania kopalń,

39) GAZ-3 - sprawozdanie o obrocie gazami: wysokometanowym, zaazotowanym i uzyskanymi z gazów ciekłych,

40) H-01a - ankieta o działalności sklepów detalicznych i punktów sprzedaży paliw,

41) H-01g - ankieta o sieci placówek gastronomicznych,

42) H-01k - kwartalne badanie przychodów w przedsiębiorstwach handlowych,

43) H-01s - sprawozdanie o sieci handlowej, sprzedaży detalicznej i hurtowej,

44) H-02 - sprawozdanie o sprzedaży środków produkcji dla rolnictwa przez jednostki produkcyjne i handlowe,

45) I-01 - sprawozdanie o działalności inwestycyjnej (załącznik o realizacji inwestycji wieloletniej),

46) K-01 - sprawozdanie z działalności artystycznej i rozrywkowej,

47) K-02 - sprawozdanie z działalności muzeum i instytucji paramuzealnej,

48) K-03 - sprawozdanie biblioteki publicznej/zakładowej biblioteki beletrystycznej (załącznik),

49) K-04 - sprawozdanie biblioteki: naukowej, fachowej, fachowo-beletrystycznej, pedagogicznej, towarzystwa naukowego, ośrodka informacji naukowej, technicznej i ekonomicznej (załącznik),

50) K-05 - sprawozdanie z działalności wystawienniczej,

51) K-06 - sprawozdanie z produkcji i usług filmowych,

52) K-07 - sprawozdanie z działalności domu kultury, ośrodka kultury, klubu, świetlicy,

53) K-08 - sprawozdanie kina,

54) KFT-1 - sprawozdanie z działalności klubu sportowego,

55) K-T1 - sprawozdanie o wykorzystaniu obiektu noclegowego turystyki,

56) K-T1a - sprawozdanie o wykorzystaniu obiektu noclegowego turystyki,

57) KZ - sprawozdanie dla spółek z udziałem kapitału zagranicznego,

58) L-01 - sprawozdanie o lasach Skarbu Państwa,

59) L-01/a - sprawozdanie o lasach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,

60) L-02 - sprawozdanie o zadrzewieniach,

61) L-03 - sprawozdanie o lasach stanowiących własność osób fizycznych i prawnych (poza Skarbem Państwa) (załącznik do działów 1 i 2),

62) M-01 - sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych,

63) M-01w - sprawozdanie o zasobach mieszkaniowych wspólnoty mieszkaniowej,

64) M-02 - sprawozdanie o ubytkach zasobów mieszkaniowych,

65) M-04 - sprawozdanie o obrocie nieruchomościami,

66) M-06 - sprawozdanie o wodociągach i kanalizacji,

67) M-07 - sprawozdanie o wodociągach zbiorowych i zbiorowej kanalizacji wojewódzkich zakładów usług wodnych, spółdzielni mieszkaniowych i zakładów pracy,

68) M-08 - sprawozdanie o gospodarce cieplnej,

69) M-09 - sprawozdanie o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów,

70) OB-01 - sprawozdanie z gromadzenia państwowych rezerw mobilizacyjnych,

71) OS-1 - sprawozdanie o emisji zanieczyszczeń powietrza oraz o stanie urządzeń oczyszczających,

72) OS-3 - sprawozdanie o gospodarowaniu wodą, ściekach i ładunkach zanieczyszczeń,

73) OS-4 - sprawozdanie o poborze wody do nawodnień w rolnictwie i leśnictwie oraz o napełnianiu stawów rybnych,

74) OS-5 - sprawozdanie z oczyszczalni ścieków miejskich i wiejskich,

75) OS-6 - sprawozdanie o odpadach (z wyłączeniem odpadów komunalnych),

76) OS-7 - sprawozdanie o ochronie przyrody i krajobrazu (załączniki: nr 1 - do działu 1, nr 2 - do działów 2, 3, 4, 5, 7),

77) P-01 - sprawozdanie o produkcji,

78) P-01 - mutacja - sprawozdanie o produkcji,

79) PNT-01 - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R),

80) PNT-01/s - sprawozdanie o działalności badawczej i rozwojowej (B+R) w szkołach wyższych,

81) PNT-02 - sprawozdanie o innowacjach w przemyśle,

82) PNT-02/u - sprawozdanie o innowacjach w sektorze usług,

83) PNT-03 - karta statystyczna wykorzystania licencji zagranicznych,

84) PNT-04 - sprawozdanie o wskaźnikach techniczno-ekonomicznych,

85) Pr-1 - sprawozdanie o rozdysponowaniu mienia sprywatyzowanego metodą bezpośrednią lub zlikwidowanego przedsiębiorstwa państwowego,

86) Pr-3 - sprawozdanie o utworzeniu spółki z częściowym lub wyłącznym udziałem Skarbu Państwa,

87) Pr-3/b - sprawozdanie o prywatyzacji i restrukturyzacji spółek powstałych w wyniku przekształcenia, prywatyzacji bezpośredniej lub likwidacji przedsiębiorstwa państwowego,

88) R-01 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów oraz wykaz dzierżaw i deputatów,

89) R-02 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów w gminie (mieście),

90) R-03 - sprawozdanie o zużyciu i zapasach nawozów sztucznych i wapniowych za rok gospodarczy,

91) R-04 - sprawozdanie o stanie upraw rolnych według oceny wiosennej,

92) R-05 - sprawozdanie o użytkowaniu gruntów, powierzchni zasiewów i zbiorach,

93) R-06 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach roślin pastewnych według użytkowania,

94) R-07 - sprawozdanie o powierzchni i zbiorach z łąk trwałych,

95) R-08 - sprawozdanie o wynikach produkcji ogrodniczej (załącznik),

96) R-09A - sprawozdanie o stanie pogłowia bydła, owiec, kóz, koni i drobiu oraz produkcji zwierzęcej,

97) R-09B - sprawozdanie o stanie pogłowia trzody chlewnej (w kwietniu, sierpniu, grudniu) oraz produkcji żywca wieprzowego w okresie sprawozdawczym,

98) R-10 - sprawozdanie o skupie produktów rolnych i leśnych,

99) R-10 - meldunek o skupie ważniejszych produktów rolnych,

100) RAF-1 - sprawozdanie z rozliczenia procesu przemiany w przedsiębiorstwach wytwarzających i przerabiających produkty rafinacji ropy naftowej,

101) RAF-2 - sprawozdanie o produkcji i obrotach produktami naftowymi,

102) R-CzSR - użytkowanie gruntów, powierzchnia zasiewów i pogłowie zwierząt gospodarskich oraz charakterystyka gospodarstwa,

103) R-KSRA - badanie pogłowia bydła, owiec i drobiu oraz produkcji zwierzęcej w czerwcu i grudniu (dla gospodarstw o powierzchni poniżej 50 ha - badanie dobrowolne),

104) R-KSRB - badanie pogłowia trzody chlewnej oraz produkcji żywca wieprzowego (dla gospodarstw o powierzchni poniżej 50 ha - badanie dobrowolne),

105) S-01 - sprawozdanie przedszkola i oddziału przedszkolnego przy szkole podstawowej,

106) S-02 - sprawozdanie szkoły podstawowej i gimnazjum,

107) S-05 - sprawozdanie liceum ogólnokształcącego dla młodzieży,

108) S-06 - sprawozdanie liceum ogólnokształcącego dla dorosłych,

109) S-07 - sprawozdanie szkoły zawodowej,

110) S-08 - sprawozdanie internatu (bursy),

111) S-09 - sprawozdanie dotyczące stypendiów, zasiłków losowych, zajęć pozalekcyjnych i nadobowiązkowych, półinternatów i świetlic oraz nauczania języków obcych w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych dla dzieci i młodzieży,

112) S-10 - sprawozdanie o studiach dziennych, wieczorowych, zaocznych i eksternistycznych,

113) S-10a - sprawozdanie o absolwentach studiów dziennych, wieczorowych, zaocznych i eksternistycznych,

114) S-11 - sprawozdanie o pomocy materialnej i socjalnej dla studentów,

115) S-12 - sprawozdanie o stypendiach naukowych, studiach podyplomowych i doktoranckich oraz zatrudnieniu w szkołach wyższych,

116) S-13 - sprawozdanie domu dziecka, rodzinnego domu dziecka, pogotowia opiekuńczego, rodziny zastępczej oraz wioski dziecięcej,

117) S-14 - sprawozdanie specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego, młodzieżowego ośrodka wychowawczego, ogniska wychowawczego, młodzieżowego ośrodka socjoterapii oraz turnusowego ośrodka socjoterapii,

118) S-15 - sprawozdanie o nauczaniu języka ojczystego w przedszkolach i w szkołach dla dzieci i młodzieży mniejszości narodowych i etnicznych,

119) S-16 - sprawozdanie placówki wychowania pozaszkolnego,

120) S-17 - sprawozdanie domu wczasów dziecięcych,

121) S-18 - sprawozdanie dotyczące kształcenia i doskonalenia w formach pozaszkolnych,

122) SG-01 - statystyka gminy (załącznik jak przy formularzu F-03),

123) SP - roczna ankieta przedsiębiorstwa (załącznik jak przy formularzu F-03),

124) SP-3 - sprawozdanie o działalności gospodarczej przedsiębiorstw (o liczbie pracujących do 9 osób),

125) ST-P - statystyka powiatu,

126) ST-W - statystyka województwa,

127) T-01 - sprawozdanie o drogach krajowych i wojewódzkich,

128) T-02 - sprawozdanie o usługach w transporcie i łączności,

129) T-03 - sprawozdanie o zarejestrowanych pojazdach samochodowych, ciągnikach rolniczych i przyczepach,

130) T-04 - sprawozdanie o stanie i pracy taboru samochodowego ciężarowego w transporcie samochodowym zarobkowym,

131) T-05 - sprawozdanie o taborze i przewozach ładunków w transporcie samochodowym gospodarczym,

132) T-06 - sprawozdanie o pasażerskim transporcie drogowym,

133) T-08 - sprawozdanie o przewozach żeglugą morską,

134) T-09 - sprawozdanie o morskiej flocie transportowej,

135) T-10 - sprawozdanie o przeładunkach oraz długości nabrzeży w morskich portach handlowych,

136) T-11 - sprawozdanie o taborze i przewozach w żegludze śródlądowej i przybrzeżnej,

137) T-13 - sprawozdanie o ruchu statków i pasażerów w portach morskich,

138) U-01 - sprawozdanie o działalności ubezpieczeniowej zakładów ubezpieczeń,

139) U-02 - formy i zakres ubezpieczania się przedsiębiorstwa,

140) Z-01 - sprawozdanie o stanie zatrudnienia,

141) Z-03 - sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,

142) Z-05 - badanie popytu na pracę,

143) Z-06 - sprawozdanie o zatrudnieniu, wynagrodzeniach i czasie pracy (załącznik),

144) Z-10 - sprawozdanie o warunkach pracy,

145) ZD-1 - sprawozdanie szpitala ogólnego i sanatorium leczenia gruźlicy i chorób płuc,

146) ZD-2 - sprawozdanie z lecznictwa uzdrowiskowego, sanatorium rehabilitacyjnego i prewentorium,

147) ZD-3 - sprawozdanie ambulatoryjnej opieki zdrowotnej,

148) ZD-3/a - sprawozdanie ambulatoryjnej opieki zdrowotnej za rok akademicki,

149) ZD-3/b - sprawozdanie ambulatoryjnej służby medycyny pracy,

150) ZD-4 - sprawozdanie z pomocy doraźnej,

151) ZD-5 - sprawozdanie apteki i punktu aptecznego,

152) ZD-6 - sprawozdanie żłobka,

153) ZD-7 - sprawozdanie zakładu stacjonarnego pomocy społecznej i zakładu opieki zdrowotnej typu opiekuńczo-leczniczego,

Z-KS - karta statystyczna strajku,

155) Z-KW - statystyczna karta wypadku.

2. Ustala się wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego na zasadzie dobrowolności udzielenia odpowiedzi:

1) AK-B/m - ankieta koniunktury gospodarczej - budownictwo,

2) AK-H/k - ankieta koniunktury gospodarczej - handel,

3) AK-H/m - ankieta koniunktury gospodarczej - handel,

4) AK-I/p - ankieta koniunktury gospodarczej - inwestycje,

5) AK-P/k - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł,

6) AK-P/m - ankieta koniunktury gospodarczej - przemysł,

7) AP-2000 - ankieta polonijna,

8) AW-01 - statystyczna ankieta wyznaniowa,

9) BR-01 - książeczka budżetu gospodarstwa domowego,

10) BR-01a - karta statystyczna gospodarstwa domowego,

11) BR-01b - informacje o gospodarstwie nie przystępującym do badania,

12) BR-04 - informacje uzupełniające o gospodarstwie domowym,

13) C-2000 - badanie ruchu granicznego,

14) CBSG/01 - ankieta - reprezentacyjne badanie podmiotów małych i średnich,

15) CBSG/03 - badanie w zakresie pośrednictwa w sprzedaży produkcji rolniczej,

16) DS-48 - warunki życia ludności,

17) DS-50G - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz gospodarstwa domowego,

18) DS-50l - ochrona zdrowia w gospodarstwach domowych, kwestionariusz indywidualny,

19) KGD-1 - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów),

20) KGD-1a - kondycja gospodarstw domowych (postawy konsumentów),

21) PL-1 - ankieta dla nowo powstałych przedsiębiorstw,

22) PL-2 - ankieta dla nowo powstałych przedsiębiorstw,

23) PL-2000 - badanie ruchu granicznego,

24) PU-2000 - kwestionariusz wywiadu socjologicznego,

25) R-KR - ankieta koniunktury produkcyjnej w rolnictwie (I kwartał),

26) R-KR - ankieta koniunktury produkcyjnej w rolnictwie (III kwartał),

27) R-r-oz - badanie plonów zbóż ozimych,

28) R-r-pw - badanie plonów głównych ziemiopłodów rolnych,

29) R-r-z - badanie plonów ziemniaków,

30) SN-01 - statystyczna ankieta stowarzyszeń narodowościowych,

31) ZD - badanie aktywności ekonomicznej ludności,

32) ZG - badanie aktywności ekonomicznej ludności. Kartoteka gospodarstwa domowego,

33) X-S1 - sprawozdanie rolne nr 1-12,

34) X-S2 - sprawozdanie rolne nr 1-12,

35) X-S3 - sprawozdanie ogrodnicze nr 1-8,

36) X-S4 - sprawozdanie dodatkowe nr 1-4,

37) X-S5 - sprawozdanie nieobowiązkowe.

3. Wzory formularzy sprawozdawczych, o których mowa w ust. 1, określa załącznik nr 1 do rozporządzenia, w kolejności alfabetycznej.

4. Wzory kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 2, określa załącznik nr 2 do rozporządzenia, w kolejności alfabetycznej.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.1. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Edukacji Narodowej:

1) EN-1 - sprawozdanie o liczbie kandydatów i przyjętych na studia dzienne, zaoczne, wieczorowe i eksternistyczne,

2) EN-2 - sprawozdanie z działalności wydawniczej,

3) EN-3 - sprawozdanie o stanie zatrudnienia,

4) EN-4 - sprawozdanie z wykonania prac archiwalnych,

5) EN-5 - sprawozdanie poradni psychologiczno-pedagogicznej,

6) EN-6 - sprawozdanie z wypadków uczniów w roku szkolnym,

7) EN-7 - uczniowie korzystający z wypoczynku w roku szkolnym w okresie ferii.

2. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Gospodarki:

1) G-09.1 - sprawozdanie o obrocie węglem kamiennym,

2) G-09.2 - sprawozdanie o mechanicznej przeróbce węgla,

3) G-10.1 - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej,

4) G-10.1 (w) - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni wodnej wydzielonej,

5) G-10.2 - sprawozdanie o działalności podstawowej elektrowni cieplnej zawodowej,

6) G-10.3 - sprawozdanie o mocy i energii elektrycznej elektrowni przemysłowej,

7) G-10.4 - sprawozdanie o działalności przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się przesyłem i obrotem energią elektryczną,

8) G-10.4 (Ob) - sprawozdanie przedsiębiorstwa prowadzącego obrót energią elektryczną,

9) G-10.4 (P) - sprawozdanie o działalności przesyłowej energii elektrycznej,

10) G-10.5 - sprawozdanie o stanie urządzeń elektrycznych i kosztach według napięć,

11) G-10.6 - sprawozdanie o mocy i produkcji elektrowni wodnych i źródeł odnawialnych,

12) G-10.7 - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci przedsiębiorstw dystrybucyjnych,

13) G-10.7(P) - sprawozdanie o przepływie energii elektrycznej (według napięć) w sieci najwyższych napięć,

14) G-10.8 - sprawozdanie o sprzedaży i zużyciu energii elektrycznej według jednostek podziału administracyjnego,

15) G-10.9 - sprawozdanie o działalności ciepłowni, dystrybutorów i przedsiębiorstw obrotu ciepłem,

16) G-11 - sprawozdanie z poboru mocy i energii elektrycznej,

17) MG-01 - produkcja wyrobów hutniczych,

18) MG-02r - produkcja wyrobów hutniczych,

19) MG-03 - nowe zamówienia na dostawy surówki żelaza i wyrobów stalowych,

20) MG-04 - nakłady inwestycyjne w sektorze hutniczym,

21) MG-05 - inwestycje w sektorze hutniczym,

22) MG-06 - bilans złomu stalowego i żeliwnego w sektorze hutniczym,

23) MG-07 - obroty złomów w jednostkach handlowych,

24) MG-08 - zużycie surowców do produkcji wyrobów hutniczych,

25) MG-09 - zużycie paliw i energii w sektorze hutniczym,

26) MG-10 - zatrudnienie i czas pracy w sektorze hutniczym,

27) MG-11 - zatrudnienie według wieku w sektorze hutniczym,

28) MG-12 - monitorowanie procesu restrukturyzacji sektora hutniczego,

29) MG-13 - produkcja odlewów,

30) MG-14 - produkcja odlewów,

31) MG-15 - produkcja w koksownictwie,

32) MG-16 - zużycie węgla koksowego,

33) MG-17 - bilans koksu i półkoksu,

34) MG-18 - zatrudnienie według wieku w koksownictwie,

35) MG-19 - zatrudnienie i czas pracy w koksownictwie,

36) MG-20 - nakłady inwestycyjne,

37) MG-OECD l/NZ - sprawozdanie z nowych zamówień,

38) MG-OECD I/NZ/D - sprawozdanie z nowych zamówień,

39) MG-OECD I/PZ - sprawozdanie z portfela zamówień,

40) MG-OECD I/PZ/D - sprawozdanie z portfela zamówień,

41) MG-OECD I/SZ - sprawozdanie z budowy statków.

3. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000 prowadzonego przez Ministra Obrony Narodowej - PM-1 - roczne sprawozdanie o pojazdach i maszynach.

4. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Środowiska:

1) OŚZ-1 - sprawozdanie ze szkód i strat powodziowych oraz akcji przeciwpowodziowych,

2) OŚZ-2a - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony powietrza, wód i gleb oraz gospodarki odpadami,

3) OŚZ-2b - półroczne sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska,

4) OŚZ-2b - roczne sprawozdanie z działalności kontrolnej wojewódzkich inspektoratów ochrony środowiska,

5) OŚZ-3 - sprawozdanie z działalności Inspekcji Ochrony Środowiska w zakresie ochrony przed hałasem,

6) OŚZ-4 - roczne sprawozdanie z wpływów opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i kar za nieprzestrzeganie wymagań jego ochrony oraz rozdziału tych wpływów,

7) OŚZ-4b - kwartalne sprawozdanie z wpływów opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska i kar za nieprzestrzeganie wymagań jego ochrony oraz rozdziału środków pochodzących z opłat i kar,

8) OŚZ-4d - kwartalne/roczne sprawozdanie z gospodarowania Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej/ Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej,

9) OŚZ-4e - roczne sprawozdanie z gospodarowania gminnym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej,

10) OŚZ-4f - roczne sprawozdanie z gospodarowania powiatowym funduszem ochrony środowiska i gospodarki wodnej,

11) OŚZ-21 - zestawienie zasobów i danych o złożu,

12) OŚZ-22 - zestawienie zmian zasobów złoża,

13) OŚZ-23 - roczne uproszczone zestawienie zmian zasobów złoża,

14) OŚZ-24 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego,

15) OŚZ-25 - zestawienie zmian zasobów udokumentowanych złóż ropy naftowej i gazu ziemnego,

16) OŚZ-26 - sprawozdanie z zatwierdzonych zasobów wód podziemnych i z wyników prac hydrogeologicznych,

17) OŚZ-27 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów leśnych.

5. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej:

1) MPiPS-01 - sprawozdanie o rynku pracy (załączniki 1, 2, 3, 4, 5, 6),

2) MPiPS-02 - sprawozdanie o dochodach i wydatkach Funduszu Pracy,

3) MPiPS-03 - sprawozdanie półroczne i roczne z udzielonych świadczeń pomocy społecznej pieniężnych, w naturze i usługach,

4) MPiPS-04 - sprawozdanie o zezwoleniach na zatrudnienie i zgodach na pracę wydawanych cudzoziemcom w Polsce,

5) MPiPS-05 - sprawozdanie o kontroli legalności zatrudnienia,

6) MPiPS-06 - sprawozdanie o instytucjonalnej obsłudze rynku pracy.

6. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi:

1) GR-1 - sprawozdanie o wykonaniu ważniejszych zadań w zakresie połowów i przetwórstwa ryb,

2) GR-2 - sprawozdanie o rozliczeniu czasu pracy statków rybackich,

3) GR-3 - sprawozdanie o połowach w relacji pełnej i wyładunkowej A - bałtyckie,

4) GR-3 - sprawozdanie o połowach w relacji pełnej i wyładunkowej B - połowy dalekomorskie,

5) GR-4 - sprawozdanie o połowach według metod połowów, nakładów pracy, podobszarów/rejonów, gatunków ryb oraz typów statków,

6) GR-5 - sprawozdanie o produkcji i sprzedaży według ilości i wartości w gospodarce rybnej,

7) RGŻ-1 - sprawozdanie z wykonania zadań ochrony roślin,

8) RGŻ-2 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie wodociągów i sanitacji wsi,

9) RGŻ-3 - sprawozdanie z realizacji państwowego nadzoru weterynaryjnego, organizacji Inspekcji Weterynaryjnej oraz stanu kadr,

10) RGŻ-4 - sprawozdanie z prac zakładów higieny weterynaryjnej,

11) RGŻ-5 - sprawozdanie z działalności i stanu sanitarnego obiektów w zakresie higieny artykułów żywnościowych pochodzenia zwierzęcego,

12) RGŻ-6 - sprawozdanie z wyników urzędowego badania zwierząt rzeźnych, mięsa, drobiu, dziczyzny i królików,

13) RGŻ-7 - sprawozdanie o zaraźliwych chorobach zwierzęcych,

14) RGŻ-8 - sprawozdanie z wykonania prac geodezyjno-urządzeniowych na potrzeby rolnictwa,

15) RGŻ-9 - sprawozdanie z wykonania prac scaleniowych,

16) RGŻ-10 - sprawozdanie ze stanu ilościowego i utrzymania urządzeń melioracyjnych,

17) RGŻ-11 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych w zakresie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej, rekultywacji i zagospodarowania gruntów oraz zasobów i eksploatacji złóż torfów,

18) RGŻ-12 - sprawozdanie z przebiegu realizacji przepisów o ochronie gruntów rolnych w zakresie gromadzenia i wykorzystania środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych,

19) RGŻ-13 - sprawozdanie z wykonania obiektów małej retencji wodnej,

20) RGŻ-14 - sprawozdanie z realizacji inwestycji w zakresie dróg gminnych na obszarach wiejskich.

7. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Sprawiedliwości:

1) MS-KD1 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

2) MS-KD2 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

3) MS-KD3 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

4) MS-KD4 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

5) MS-KD5 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

6) MS-KD6 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

7) MS-KD7 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

8) MS-KD8 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń (dotyczy sędziów, prokuratorów i pracowników pedagogicznych),

9) MS-KD9 - sprawozdanie z wykonania zatrudnienia i funduszu wynagrodzeń,

10) MS-Kom 23 - sprawozdanie z czynności komornika,

11) MS-Not 24 - sprawozdanie notariusza z czynności notarialnych,

12) MS-P1 - sprawozdanie z działalności prokuratury dotyczące ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora (według właściwości rzeczowej),

13) MS-P1n - sprawozdanie z działalności prokuratury w zakresie ewidencji spraw oraz czynności procesowych prokuratora,

14) MS-P2 - sprawozdanie z czynności dochodzeniowych prowadzonych przez innych - niż prokurator - oskarżycieli,

15) MS-RODK 25 - sprawozdanie z działalności Rodzinnego Ośrodka Diagnostyczno-Konsultacyjnego,

16) MS-S1 - sprawozdanie w sprawach cywilnych (wg właściwości rzeczowej) z ewidencji spraw,

17) MS-S2r - sprawozdanie w sprawach cywilnych (wg właściwości rzeczowej) według rodzajów spraw,

18) MS-S2w - sprawozdanie w sprawach cywilnych (wg właściwości rzeczowej) według rodzaju spraw,

19) MS-S3 - sprawozdanie w sprawach rejestrowych,

20) MS-S4a - sprawozdanie w sprawach cywilnych w postępowaniu odwoławczym według rodzajów spraw (wg właściwości rzeczowej),

21) MS-S4w - sprawozdanie w sprawach cywilnych w postępowaniu odwoławczym według rodzajów spraw (wg właściwości rzeczowej),

22) MS-S5 - sprawozdanie w sprawach karnych,

23) MS-S6r - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji (wg właściwości rzeczowej),

24) MS-S6w - sprawozdanie w sprawie osób osądzonych w pierwszej instancji (wg właściwości rzeczowej),

25) MS-S6 wojsk - sprawozdanie w sprawie osób prawomocnie osądzonych (wg właściwości rzeczowej),

26) MS-S7 - sprawozdanie z czynności i orzecznictwa kolegium do spraw wykroczeń,

27) MS-S8 - sprawozdanie w sprawach karnych w postępowaniu odwoławczym,

28) MS-S9 - sprawozdanie w sprawach o ułaskawienie (wg właściwości rzeczowej),

29) MS-S10r - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,

30) MS-S10w - sprawozdanie z sądowego wykonywania orzeczeń według właściwości rzeczowej,

31) MS-S11 - sprawozdanie w sprawach z zakresu ubezpieczeń społecznych (wg właściwości rzeczowej ),

32) MS-S12 - sprawozdanie z zakresu prawa pracy według rodzajów spraw (wg właściwości rzeczowej),

33) MS-S13 - sprawozdanie w sprawach z zakresu ubezpieczenia społecznego według rodzajów spraw,

34) MS-S14 - sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu prawa pracy,

35) MS-S15 - sprawozdanie w sprawach odwoławczych z zakresu ubezpieczeń społecznych,

36) MS-S16 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych z zakresu spraw cywilnych,

37) MS-S17 - sprawozdanie w sprawach rodzinnych według rodzajów spraw,

38) MS-S18 - sprawozdanie w sprawach nieletnich,

39) MS-S19 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych,

40) MS-S20 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych rejestrowych (wg właściwości rzeczowej),

41) MS-S20k - sprawozdanie w sprawach dotyczących ksiąg wieczystych,

42) MS-S21 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych według rodzajów spraw (w zakresie właściwości rzeczowej),

43) MS-S22 - sprawozdanie w sprawach gospodarczych w postępowaniu odwoławczym,

44) MS-S28 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia publicznego z orzeczenia prawomocnego,

45) MS-S29 - karta statystyczna w sprawie karnej z oskarżenia prywatnego,

46) MS-Stp1 - zgłoszenie o wszczęciu postępowania,

47) MS-Stp2 - zgłoszenie o zakończeniu postępowania,

48) MS-Stp3 - zgłoszenie o przestępstwie stwierdzonym w zakończonym postępowaniu przygotowawczym, podejrzanych i pokrzywdzonych,

49) MS-ZK-1 - miesięczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,

50) MS-ZK-2 - miesięczne sprawozdanie o zatrudnieniu tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,

51) MS-ZK-3 - kwartaIne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych, skazanych i ukaranych,

52) MS-ZK-4 - kwartalne sprawozdanie z zatrudnienia i wynagrodzeń,

53) MS-ZK-5 - roczne sprawozdanie o tymczasowo aresztowanych i skazanych

54) MS-ZK-6 - roczne sprawozdanie o szkoleniu skazanych

55) MS-ZK-7 - roczne sprawozdanie więziennej służby zdrowia,

56) MS-ZK-8 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu funkcjonariuszy i pracowników w jednostkach budżetowych więziennictwa,

57) MS-ZN26p - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w zakładzie poprawczym,

58) MS-ZN26s - sprawozdanie z ewidencji wychowanków w schronisku dla nieletnich,

59) MS-ZN27p - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w zakładzie poprawczym,

60) MS-ZN27s - sprawozdanie z zakresu nauki wychowanków w schronisku dla nieletnich.

8. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji:

1) MSW-29 - sprawozdanie o zatrudnieniu personelu w służbie zdrowia MSWiA,

2) MSW-30 - sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia,

3) MSW-31 - sprawozdanie z działalności ambulatorium MSWiA,

4) MSW-32 - sprawozdanie z otwartej opieki zdrowotnej polikliniki MSWiA,

5) MSW-33 - sprawozdanie z działalności diagnostycznej,

6) MSW-34 - sprawozdanie o zarejestrowanych w poradni kardiologicznej,

7) MSW-35 - sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,

8) MSW-36 - sprawozdanie z działalności poradni zdrowia psychicznego,

9) MSW-37 - sprawozdanie - dodatkowe dane z działalności poradni ortodontycznej i protetyki stomatologicznej,

10) MSW-38 - sprawozdanie z działalności działów usprawniania leczniczego,

11) MSW-40 - sprawozdanie z małoobrazkowych badań radiofotograficznych,

12) MSW-41 - sprawozdanie z działalności profilaktycznej,

13) MSW-42 - sprawozdanie z działalności ambulatoriów i izb chorych,

14) MSW-43 - sprawozdanie z działalności szpitala, szpitala specjalistycznego,

15) MSW-44 - sprawozdanie z pobrań krwi w punkcie, poza punktem oraz zużycia preparatów krwiopochodnych,

16) MSW-45 - sprawozdanie z działalności leczniczej sanatorium uzdrowiskowego,

17) MSW-47a - sprawozdanie o działalności sanitarno-epidemiologicznej.

9. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Ministra Zdrowia:

1) MZ-01- kwartalne sprawozdanie z zakresu i rodzaju świadczeń zdrowotnych nabywanych przez kasy chorych,

2) MZ-02 - meldunek telefoniczny o personelu i bazie służby zdrowia,

3) MZ-06- roczne sprawozdanie o opiece zdrowotnej w placówkach oświatowo-wychowawczych,

4) MZ-10A - roczne sprawozdanie o uprawnionych do wykonywania zawodu lekarza, lekarza stomatologa, aptekarza, pielęgniarki i położnej,

5) MZ-11A - roczne sprawozdanie o działalności profilaktycznej i stanie zdrowia ludności,

6) MZ-11S - roczne sprawozdanie o opiece stomatologicznej nad dziećmi i młodzieżą,

7) MZ-13 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni gruźlicy i chorób płuc,

8) MZ-14 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni skórno-wenerologicznej,

9) MZ-15 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni (przychodni) zdrowia psychicznego,

10) MZ-16 - roczne sprawozdanie o leczonych w zakładzie lecznictwa odwykowego (poradnia, przychodnia),

11) MZ-17 - roczne sprawozdanie o leczonych w poradni profilaktyki, leczenia i rehabilitacji osób uzależnionych,

12) MZ-18 - roczne sprawozdanie o leczonych z powodu chorób układu krążenia,

13) MZ-24 - roczne sprawozdanie o ambulatoryjnym dokonywaniu przerywania ciąży,

14) MZ-26 - roczne sprawozdanie stacji (zespołu) radiofotograficznej,

15) MZ-29 - roczne sprawozdanie o działalności szpitala ogólnego, zakładu pielęgnacyjno-opiekuńczego oraz sanatorium leczenia gruźlicy i chorób płuc,

16) MZ-30 - roczne sprawozdanie zakładu psychiatrycznej opieki stacjonarnej,

17) MZ-35 - roczne sprawozdanie z działalności wojewódzkiego ośrodka medycyny pracy,

18) MZ-35A - roczne sprawozdanie lekarza przeprowadzającego badania profilaktyczne pracujących,

19) MZ-37 - roczne sprawozdanie o leczonych z powodu cukrzycy,

20) MZ-42 - roczne sprawozdanie z działalności Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa,

21) MZ-45 - sprawozdanie o działalności kontrolno-represyjnej oraz w zakresie zapobiegawczego nadzoru sanitarnego,

22) MZ-45A - sprawozdanie z zatrudnienia,

23) MZ-46 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny komunalnej,

24) MZ-48 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny żywności, żywienia i przedmiotów użytku,

25) MZ-49 - sprawozdanie z działalności oświatowo-zdrowotnej,

26) MZ-50 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny pracy,

27) MZ-52 - sprawozdanie z zakresu ochrony radiologicznej i przed polami elektromagnetycznymi w.cz.,

28) MZ-53 - sprawozdanie z działalności w zakresie higieny dzieci i młodzieży,

29) MZ-54 - roczne sprawozdanie ze szczepień ochronnych,

30) MZ-55 - dzienny meldunek o zachorowaniach na grypę lub podejrzeniach,

31) MZ-56 - dwutygodniowe, kwartalne, roczne sprawozdanie o zachorowaniach na choroby zakaźne i zatruciach związkami chemicznymi,

32) MZ-57 - sprawozdanie o zachorowaniach na wybrane choroby zakaźne wg płci, wieku, miejsca zamieszkania oraz ich sezonowości rozkładu,

33) MZ-58 - sprawozdanie o zachorowaniach na różyczkę i odrę,

34) MZ-76 - roczne sprawozdanie z obrotu środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi i prekursorami grupy I-R oraz ich wyrobu i przerobu,

35) MZ-88 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu wybranego personelu służby zdrowia,

36) MZ-89 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu specjalistów: lekarzy, lekarzy stomatologów, farmaceutów i innych,

37) MZ-90 - roczne sprawozdanie o zatrudnieniu w zakładach i praktykach lekarskich ambulatoryjnej opieki zdrowotnej,

38) MZ-101 - karta ewidencyjna (aktualizacyjna) urządzenia medycznego,

39) MZ/G-1 - karta statystyczna chorego nowo zarejestrowanego w poradni gruźlicy i chorób płuc,

40) MZ/N-1a - karta zgłoszenia nowotworu złośliwego,

41) MZ/Sw-2 - zgłoszenie przypadku choroby i kontaktów lub leczenia profilaktycznego,

42) MZ/Szp-11 - karta szpitalna statystyczna ogólna,

43) MZ/Szp-11B - karta statystyczna psychiatryczna,

44) 3-90/62/MZ - karta stwierdzenia choroby zawodowej,

45) 3-90/83/MZ - karta zgłoszenia choroby zakaźnej (podejrzenia), zatrucia (podejrzenia).

10. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonego przez Prezesa Głównego Urzędu Ceł - GUC-1 - sprawozdanie z dozoru i kontroli celnej sprawowanej przez organy celne.

11. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Prezesa Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego:

1) GUNB-1 - obiekty budowlane przekazane do użytkowania,

2) GUNB-2 - nakazy rozbiórki obiektów budowlanych.

12. Ustala się wzór formularza sprawozdawczego do badania statystycznego, określonego w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonego przez Przewodniczącego Komitetu Kinematografii - KK-1 - półroczne (roczne) sprawozdanie o filmach długometrażowych wprowadzonych do rozpowszechniania w kinach.

13. Ustala się wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych do badań statystycznych, określonych w programie badań statystycznych statystyki publicznej na rok 2000, prowadzonych przez Prezesa Urzędu Kultury Fizycznej i Turystyki:

1) KFT2 - sprawozdanie z działalności polskiego związku sportowego,

2) ITTZ-1 - wydatki turystów zagranicznych w Polsce,

3) ITTZ-2 - cele, motywy i organizacja przyjazdów turystów zagranicznych do Polski,

4) ITTZ-4 - wydatki odwiedzających jednodniowych w Polsce,

5) ITTKR 1 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych,

6) ITTKR 2 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych,

7) ITTKR 3 - uczestnictwo Polaków w wyjazdach turystycznych.

14. Wzory formularzy sprawozdawczych, kwestionariuszy i ankiet statystycznych, o których mowa w ust. 1-13, określa załącznik nr 3 do rozporządzenia, w kolejności analogicznej jak ustalona rozporządzeniem.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3. 1. Ustala się wzory zestawień tabelarycznych przekazywanych Głównemu Urzędowi Statystycznemu przez podmioty o ogólnokrajowym zasięgu działania:

1) L-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie zarejestrowanego taboru lotniczego w GILC,

2) LOT-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze, sieci i przewozach w transporcie lotniczym rozkładowym,

3) LOT-2 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze i przewozach w transporcie lotniczym nierozkładowym,

4) ŁP-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie poczty i o usługach pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym,

5) ŁP-2 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach pocztowych i o liczbie urzędów pocztowych,

6) ŁP-3 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów radia i telewizji,

7) ŁP-4 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym,

8) ŁT-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o usługach telekomunikacyjnych i o liczbie jednostek telekomunikacyjnych,

9) ŁT-2 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie abonentów telefonii przewodowej i teleksowych,

10) ŁT-3 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o liczbie aparatów telefonicznych ogólnodostępnych,

11) ŁT-4 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych w zakresie telekomunikacji i usługach telekomunikacyjnych w obrocie krajowym i zagranicznym,

12) ŁT-5 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych i usługach w zakresie radiokomunikacji,

13) ŁT-6 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych i abonentach w zakresie operatorów telekomunikacyjnych poza TP S.A,

14) ŁT-7 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o środkach technicznych i usługach radiokomunikacyjnych oraz o abonentach telewizji kablowej operatorów poza TP S.A,

15) ŁT-10 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o telefonii komórkowej,

16) MT-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności metra,

17) PKP-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o działalności eksploatacyjnej transportu kolejowego,

18) PKP-2 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków transportem kolejowym,

19) PKP-2a - Zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach ładunków w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym,

20) PKP-3 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów transportem kolejowym,

21) PKP-3a - Zestawienie tabelaryczne z danymi o przewozach pasażerów w komunikacji międzynarodowej transportem kolejowym,

22) PKP-4 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o pracy i wskaźnikach techniczno-ekonomicznych taboru kolejowego,

23) PKP-5 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o sieci kolejowej,

24) PKP-6 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o taborze kolejowym,

25) PERN-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o długości rurociągów i przetłaczaniu ropy i produktów naftowych,

26) PL-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w portach lotniczych PP „Porty Lotnicze”,

27) PL-2 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o ruchu samolotów, pasażerów i ładunków w porcie lotniczym,

28) TWS-1 - Zestawienie tabelaryczne z danymi o długości dróg wodnych śródlądowych,

29) Zestawienie tabelaryczne - imienne dane o statkach wraz z danymi w postaci numerycznej,

30) Zestawienie tabelaryczne z danymi o abonentach telefonicznych,

31) Zestawienie tabelaryczne z danymi o przeładunkach w portach morskich.

2. Wzory zestawień tabelarycznych, o których mowa w ust. 1, określa załącznik nr 4 do rozporządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia.

Prezes Rady Ministrów: J. Buzek

(Załączniki nr 1-4 do rozporządzenia stanowią oddzielny załącznik do niniejszego numeru)

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00