Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 2009 nr 194 poz. 1500
Wersja aktualna od 2009-12-21
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2009 nr 194 poz. 1500
Wersja aktualna od 2009-12-21
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA1)

z dnia 4 listopada 2009 r.

w sprawie sposobu prowadzenia rejestru uproszczonego obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej wykonujących tymczasowo i okazjonalnie czynności zawodowe farmaceuty

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.1. Do rejestru uproszczonego obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej wykonujących na terenie danej okręgowej izby aptekarskiej tymczasowo i okazjonalnie czynności zawodowe farmaceuty, zwanego dalej „rejestrem uproszczonym”, okręgowa rada aptekarska wpisuje dane określone w art. 8a ust. 2 ustawy z dnia 19 kwietnia 1991 r. o izbach aptekarskich, zwanej dalej „ustawą”, po sprawdzeniu dokumentów, oświadczeń i informacji będących podstawą wpisu.

2. Okręgowa rada aptekarska dokonuje zmian w rejestrze uproszczonym:

1) na podstawie oświadczeń uzyskanych w trybie określonym w art. 6a ust. 5 ustawy;

2) po przekazaniu przez farmaceutę aktualnych dokumentów w trybie określonym w art. 6a ust. 7 ustawy;

3) na podstawie informacji uzyskanych w trybie określonym w art. 6b ust. 2 ustawy.

3. Jeżeli dokumenty, oświadczenia lub informacje będące podstawą wpisu do rejestru uproszczonego zawierają dane budzące wątpliwości, okręgowa rada aptekarska może zobowiązać farmaceutę do złożenia stosownych wyjaśnień.

4. Zmian w rejestrze uproszczonym dokonuje się nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów, oświadczeń lub informacji, o których mowa w ust. 2.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.1. Rejestr uproszczony prowadzony jest w formie księgi ewidencyjnej oraz przy użyciu systemu teleinformatycznego.

2. Wpisów w księdze ewidencyjnej dokonuje się pod kolejnym numerem.

3. Treść wpisu, zmiany wpisu lub jego skreślenie muszą być zgodne z dokumentami, oświadczeniami i informacjami, o których mowa w § 1, stanowiącymi akta ewidencyjne.

4. Jeżeli obszar działania okręgowej izby aptekarskiej obejmuje dwa lub więcej województw, rejestr uproszczony prowadzi się oddzielnie dla każdego województwa.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 3.1. Zmian w księdze ewidencyjnej dokonuje się w sposób czytelny, z podaniem daty dokonania tej zmiany oraz czytelnym podpisem osoby jej dokonującej.

2. Osoba dokonująca zmian w księdze ewidencyjnej jest obowiązana dokonać stosownej zmiany w rejestrze uproszczonym prowadzonym przy użyciu systemu teleinformatycznego.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 4.1. Akta ewidencyjne opatruje się numerem zgodnym z numerem wpisu do księgi ewidencyjnej i przechowuje się w miejscu specjalnie do tego wyodrębnionym, zapewniającym ochronę danych osobowych przed osobami nieuprawnionymi lub ich zniszczeniem.

2. Księgę ewidencyjną i akta ewidencyjne prowadzi się zgodnie z przepisami dotyczącymi klasyfikacji dokumentów do celów archiwalnych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 5.Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia.

Minister Zdrowia: E. Kopacz

1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej - zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 listopada 2007 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz. U. Nr 216, poz. 1607).

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00