Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Ustaw rok 2019 poz. 143
Wersja aktualna od 2019-01-25
opcje loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

Dziennik Ustaw rok 2019 poz. 143
Wersja aktualna od 2019-01-25
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA SPORTU I TURYSTYKI1)

z dnia 22 stycznia 2019 r.

w sprawie nadania statutu Polskiemu Laboratorium Antydopingowemu

Na podstawie art. 47a ust. 3 ustawy z dnia 21 kwietnia 2017 r. o zwalczaniu dopingu w sporcie (Dz. U. z 2017 r. poz. 1051 oraz z 2018 r. poz. 2245 i 2320) zarządza się, co następuje:

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 1.[Nadanie statutu Polskiemu Laboratorium Antydopingowemu] Polskiemu Laboratorium Antydopingowemu nadaje się statut, stanowiący załącznik do rozporządzenia.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2.[Wejście w życie] Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

Minister Sportu i Turystyki: W. Bańka


1) Minister Sportu i Turystyki kieruje działem administracji rządowej - kultura fizyczna, na podstawie § 1 ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Sportu i Turystyki (Dz. U. poz. 2318).

Załącznik do rozporządzenia Ministra Sportu i Turystyki
z dnia 22 stycznia 2019 r. (poz. 143)

STATUT POLSKIEGO LABORATORIUM ANTYDOPINGOWEGO

§ 1. Polskie Laboratorium Antydopingowe, zwane dalej „Laboratorium”, jest państwową osobą prawną, działającą na podstawie ustawy z dnia 21 kwietnia 2017 r. o zwalczaniu dopingu w sporcie (Dz. U. z 2017 r. poz. 1051 oraz z 2018 r. poz. 2245 i 2320), zwanej dalej „ustawą”, oraz niniejszego statutu.

§ 2. 1. Pierwsze posiedzenie nowej kadencji Rady Laboratorium, do momentu wyboru Przewodniczącego Rady Laboratorium, prowadzi najstarszy wiekiem członek Rady Laboratorium.

2. W przypadku nieobecności Przewodniczącego Rady Laboratorium posiedzenie Rady Laboratorium prowadzi jego zastępca, a w przypadku jego nieobecności – inny wyznaczony przez Przewodniczącego członek Rady Laboratorium.

3. Dyrektor Laboratorium bierze udział w posiedzeniach Rady Laboratorium, bez prawa głosu.

4. Do udziału w posiedzeniach Rady Laboratorium mogą być zapraszane osoby niebędące członkami Rady Laboratorium, w tym przedstawiciele ministra właściwego do spraw kultury fizycznej, bez prawa głosu.

§ 3. 1. Głosowania w sprawie uchwał Rady Laboratorium są jawne, z zastrzeżeniem art. 47m ust. 1 ustawy, chyba że Rada Laboratorium postanowi inaczej.

2. Uchwały podpisuje Przewodniczący Rady Laboratorium.

3. Projekt uchwały w trybie obiegowym Przewodniczący Rady Laboratorium przekazuje faksem, pocztą elektroniczną lub pisemnie, za potwierdzeniem odbioru.

4. Za dzień otrzymania projektu uchwały w trybie obiegowym przyjmuje się dzień potwierdzenia jej odbioru.

§ 4. 1. Z przebiegu posiedzenia Rady Laboratorium sporządza się protokół zawierający:

1) imiona i nazwiska uczestników posiedzenia;

2) porządek dzienny posiedzenia;

3) treść podjętych uchwał;

4) wyniki głosowań przeprowadzonych nad poszczególnymi uchwałami.

2. Protokół z posiedzenia Rady Laboratorium podpisują Przewodniczący Rady Laboratorium lub osoba prowadząca posiedzenie w jego zastępstwie oraz protokolant posiedzenia.

3. Protokół z posiedzenia Rady Laboratorium doręcza się członkom Rady Laboratorium.

§ 5. Rada Laboratorium określa na pierwszym posiedzeniu regulamin działania Rady Laboratorium.

§ 6. Dyrektor Laboratorium określa regulamin organizacyjny Laboratorium, w tym jej schemat organizacyjny.

§ 7. 1. W skład Laboratorium wchodzą następujące komórki organizacyjne:

1) Wydział Administracyjno-Finansowy;

2) Wydział Kontroli Jakości;

3) Pracownia Chromatografii Cieczowej i Spektrometrii Mas;

4) Pracownia Hormonów Peptydowych i Hematologii;

5) Pracownia Chromatografii Gazowej i Spektrometrii Mas.

2. Organizację wewnętrzną oraz szczegółowy zakres zadań komórek organizacyjnych określa Dyrektor Laboratorium w regulaminie organizacyjnym Laboratorium.

3. Komórkami organizacyjnymi kierują osoby wyznaczone przez Dyrektora Laboratorium.

§ 8. Laboratorium zatrudnia pracowników w zakresie niezbędnym do wykonania jego zadań.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00