Zmiana stawki za odpady - kłopoty z powiadomieniem o tym obywatela
Rada Gminy ustaliła nową stawkę na 2018 rok. Zawiadomienie, którego dotyczy problem wyszło z urzędu 06.02.2018 r. Płatności za odpady dokonywane są z dołu do 10-go za m-c poprzedni. Na podstawie „śledzenia” przesyłki na poczcie ustalono, że 06.02.2018 r. poczta przyjęła przesyłkę, 22.02.2018 – awizowano pierwszy raz, 02.03.2018 – awizowano drugi raz, 05.03.2018 adresat odebrał przesyłkę na poczcie. Problem polega na tym, że interesant zapłacił za styczeń i luty starą stawkę twierdząc, że nie wiedział o zmianie. Co do lutego to nie ma problemu ponieważ płatność za luty jest do 10-go marca natomiast proszę o pomoc w sprawie stycznia. Czy data wyjścia z urzędu 4 dni przed terminem płatności za styczeń ma znaczenie? Nadmienię, że informacje na temat zmiany stawki były udostępniane również na stronie internetowej Gminy, w newsletterze gminnym, w bezpłatnej i ogólno dostępnej gazetce gminnej.
