Czy pieczątki urzędowe są informacją publiczną
PYTANIE
Do Urzędu Gminy wpłynął wniosek w trybie dostępu do informacji publicznej, o następującej treści: "Wniosek o udostępnienie informacji publicznej. Na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) zwracam się z wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w zakresie: Proszę o nadesłanie odcisków (ew. treści) wszystkich pieczątek używanych w jednostce, z wyłączeniem pieczątek imiennych, nagłówkowych (w tym pieczątek nagłówkowych komórek organizacyjnych) i urzędowych (tzw. okrągłych pieczęci z godłem). (Proszę zauważyć, że w moim wniosku chodzi jedynie o tzw. pieczątki użytkowe, czyli używane do ułatwienia pracy, a nie o pieczątki autoryzujące dokumenty.) Jeżeli wykorzystywanych jest kilka pieczęci o tej samej bądź podobnej treści, proszę o nadesłanie odcisku lub treści jedynie jednej pieczęci. Odpowiedź proszę nadesłać w postaci plików komputerowych na mój adres mailowy. Za odpowiedź i włożoną pracę serdecznie z góry dziękuję. Odpowiedzi proszę udzielić w terminie ustawowym.". Czy wnioskowane wzory pieczęci stanowią informację publiczną i podlegają udostępnieniu w trybie ww. ustawy?
