Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-05-2024
Porada aktualna na dzień 27-05-2024
Data publikacji: 2021-09-20

Czy biuro musi informować klienta o innej, lepszej formie opodatkowania działalności

PROBLEM

Mój klient wystąpił do mnie z roszczeniem o to, żebym zwróciła mu nadwyżkę podatków, którą zapłacił jego zdaniem z mojej winy. Klient prowadził jednoosobową działalność gospodarczą, sam sobie ją założył, wybrał formę opodatkowania i przyszedł do naszego biura rachunkowego. Po kilku latach współpracy stwierdził, że powinniśmy poinformować go o tym, że inna forma opodatkowania byłaby dla niego korzystniejsza i że gdyby przeszedł na ryczałt, to dużo oszczędziłby. Umowę o świadczenie usług księgowych zawarliśmy ustnie. Czy w tej sytuacji mogę się obawiać konieczności zapłaty odszkodowania?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00