Jak zaksięgować opłatę za ,,inne czynności" na rzecz Sanepidu
PYTANIE:
Decyzją Powiatowego Inspektora Sanitarnego nałożono na jednostkę budżetową (Ośrodek Sportu i Rekreacji) obowiązek uiszczenia opłaty za ,,inne czynności" wykonywane przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, w związku ze sprawowaniem bieżącego nadzoru sanitarnego i kontroli dot. boiska Orlik, której wyniki wykazały nieprawidłowości higieniczne i zdrowotne (tj. zniszczone siedziska na terenie boiska). Siedziska zostały wymienione. Wysokość opłaty za czynności wykonane przez pracowników PSSE stanowią koszty bezpośrednie (wynikające z stawki godzinowej za czynności kontrolne oraz za opracowanie decyzji płatniczej) oraz pośrednie. Proszę o wskazanie księgowania. W jakim paragrafie ująć opłatę za ,,inne czynności" na rzecz Sanepidu? Czy paragraf 4430?
