Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 6 września 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL1-1.4012.431.2021.1.MG

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania wkładu finansowego Strony w części kosztów związanych z realizacją inwestycji drogowej.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 7 lipca 2021 r. (data wpływu 7 lipca 2021 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wkładu finansowego Strony w części kosztów związanych z realizacją inwestycji drogowej pn. ,,(…)” – jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 7 lipca 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania wkładu finansowego Strony w części kosztów związanych z realizacją inwestycji drogowej pn. ,,(...)”.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Gmina (...), (zwana dalej Gminą) jest czynnym podatnikiem podatku VAT od roku 2004. Od 1 stycznia 2017 r. jednostki budżetowe Gminy zostały objęte centralizacją. Gmina wykonuje zadania nałożone na samorządy terytorialne odrębnymi ustawami oraz na podstawie umów cywilnoprawnych. Gmina planuje realizację inwestycji drogowej pn. ,,(...)”. Inwestycja będzie polegała na budowie drogi klasy D o długości 400 m i szerokości jezdni 6 m. Nawierzchnia jezdni będzie wykonana z betonu asfaltowego, przekrój drogi szlakowy, nawierzchnia poboczy żwirowa. Kategoria ruchu KR 3. Zjazdy na posesję i drogi wewnętrzne o promieniach 5 do 8 m, szerokość jezdni 5 m, nawierzchnia w granicach pasa drogowego z betonu asfaltowego, dalej nawierzchnia żwirowa. Na działki, na które nie ma zjazdów, będą projektowane po jednym na działkę o szerokości jezdni 5 m. Gmina wykona projekt organizacji ruchu, znaki drogowe pionowe, odwodnienie powierzchniowe do projektowanych rowów, kanał technologiczny i przebudowę sieci energetycznej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00