Czy wniosek złożony po terminie może skutkować odmową zezwolenia na imprezę masową
PROBLEM
Moje pytanie dotyczy bezpieczeństwa imprez masowych i wydawania zezwoleń. Mam na myśli art. 25 ust. 1, który brzmi: "(...) W celu przeprowadzenia imprezy masowej organizator, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem jej rozpoczęcia (...)." Co się dzieje w przypadku złożenia wniosku przez organizatora po terminie, np. 29 lub 25 dni przed imprezą? Czy burmistrz wydaje decyzję administracyjną o nie wyrażeniu zgody na przeprowadzenie takiej imprezy i jako powód podaje brak spełnienia wymogu dotyczącego 30-dniowego terminu? Czy może jednak wydać zgodę na przeprowadzenie imprezy? Z kolei w art. 29 [Zezwolenie, odmowa wydania zezwolenia] są podane przypadki, w których odmawia się wydania zezwolenia, wskazując: "(...) ust. 4. Organ odmawia wydania zezwolenia w przypadku: 1) niezłożenia przez organizatora opinii, o której mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2, i dokumentów, o których mowa w art. 26; 2) niespełnienia przez organizatora obowiązków i wymogów, o których mowa w art. 6 lub w art. 13 ust. 2m (...)."
