Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Artykuł aktualny na dzień 02-05-2024
TEMATY:
Artykuł aktualny na dzień 02-05-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-02-26

Wyznaczenie na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej pracownika niezajmującego stanowiska kierowniczego

Nieprawidłowość

W instrukcji inwentaryzacyjnej urzędu miejskiego zapisano, że na przewodniczącego komisji inwentaryzacyjnej powołuje się pracownika zajmującego kierownicze stanowisko urzędnicze. Mimo to burmistrz miasta wyznaczył na to stanowisko inspektora w referacie ogólno-administracyjnym (czyli pracownika zatrudnionego na zwykłym stanowisku urzędniczym). Burmistrz stwierdził, że zrobił tak, ponieważ pracownik ten przeszedł odpowiednie szkolenia i ma tak ustalony zakres obowiązków, aby mieć czas na pełnienie tej dodatkowej funkcji. Kierownicy komórek organizacyjnych urzędu miejskiego są zbyt obłożeni bieżącymi obowiązkami, aby móc jeszcze angażować się w prace komisji inwentaryzacyjnej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00