Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Data publikacji: 2024-03-18

Jak długo należy udostępniać na stronie BIP informacje o wynikach naboru na stanowiska urzędnicze

PROBLEM

Jak długo należy przechowywać (i tym samym udostępniać) na stronie BIP informacje o wynikach naboru na stanowiska urzędnicze? Chodzi o informację o osobach, które wygrały konkurs. Czy należy zastosować przepisy instrukcji kancelaryjnej i stosować do tej informacji termin 5-letni (jako analogię do kategorii B5 dla przechowywania papierowej dokumentacji w tym zakresie), czy też termin 3-miesięczny (z art. 15 ustawy o pracownikach samorządowych)?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00