Artykuł aktualny
na dzień 05.12.2025
Data publikacji: 18.07.2024
Procedura wyboru dyrektora szkoły
1. Ogłoszenie konkursu
Organ prowadzący szkołę (wójt, burmistrz, prezydent miasta, zarząd powiatu lub województwa) ogłasza konkurs na stanowisko dyrektora.
Ogłoszenie o konkursie zawiera:
- oznaczenie organu prowadzącego szkołę,
- nazwę i adres szkoły, której dotyczy konkurs,
- wymagania wobec kandydatów na stanowisko dyrektora,
- wymagane dokumenty,
- sposób i termin składania ofert,
- informację o dopuszczeniu składania ofert w postaci elektronicznej,
- sposób powiadomienia kandydatów o terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego.
Ogłoszenie o konkursie publikowane jest w następujących miejscach:
- na stronie internetowej organu prowadzącego,
- w miejscu ogólnodostępnym w siedzibie organu prowadzącego,
- na stronie internetowej szkoły,
