Formularze i Wzory Premium, Finanse publiczne, Inne
Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej (2 sztuki)
Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej (2 sztuki)
Formularz "Potwierdzenie nadania przesyłki poleconej" jest formularzem stosowanym w urzędach pocztowych. Druk ten wypełniamy, jeśli chcemy wysłać list jako przesyłkę poleconą. Po nadaniu przesyłki poleconej otrzymujemy potwierdzenie nadania wraz z numerem przesyłki, dzięki czemu zyskujemy m. in. możliwość śledzenia przesyłki na stronie WWW Poczty Polskiej lub w razie niedostarczenia przesyłki potwierdzenie nadania jest podstawą złożenia reklamacji.
UWAGA:
- Podanie pełnego adresu i właściwego pocztowego numeru adresowego (PNA) skraca czas przebiegu przesyłki. Wzór prawidłowego adresowania oraz spis PNA znajdują się w każdej placówce pocztowej.
- Potwierdzenie nadania należy zachować, gdyż w przypadku zagubienia lub zniszczenia nie będzie można zgłosić reklamacji.
- Reklamacje dotyczące przesyłek poleconych można zgłaszać w każdej placówce pocztowej. Informację o terminie zgłoszenia można uzyskać w każdej placówce pocztowej.
Więcej informacji:
http://www.poczta-polska.pl/
