Personel i Zarządzanie 13/2003 z 01.07.2003, str. 76
Data publikacji: 03.07.2018
Katalizator możliwości
W firmie zdarza się, że konieczne staje się udzielenie pracownikowi wsparcia w jego rozwoju zawodowym - mimo posiadanych przez niego umiejętności zachodzi potrzeba ukształtowania takich kompetencji, które pozwolą w pełni wykorzystać jego potencjał. Jedną z możliwych metod pomocy w takich przypadkach może być coaching zewnętrzny.
Roman STOLARSKI
Autor jest dyrektorem zarządzającym w firmie Marketing Management w Warszawie.
Kontakt: r.stolarski@marketing.pl
Radosław WAJLER
Autor jest konsultantem i trenerem w firmie Marketing Management oraz wykładowcą w Wyższej Szkole Promocji w Warszawie.
Kontakt: personel@marketing.pl
Artur NIESTRÓJ
Autor jest dyrektorem projektów strategicznych w firmie Marketing Management w Warszawie.
Kontakt: strateg@marketing.pl
Z punktu widzenia właścicieli i zarządzających firmami efektywność kadr jest sprawą kluczową, a dotyczy to w szczególnym stopniu kadry kierowniczej. W praktyce często - mimo że kadra ta uczestniczyła w kilku czy kilkunastu szkoleniach, ma odpowiednie certyfikaty i dyplomy, często też odbyła staże zagraniczne - pojawiają się wątpliwości co do skuteczności biznesowej tych osób. Dlaczego, skoro ci menedżerowie są tak świetnie wykształceni i wyszkoleni, firma nie realizuje planów kwartalnych, półrocznych, rocznych? Dlaczego pieniądze, które wydaliśmy na ich rekrutację i szkolenie nie przynoszą spodziewanego zwrotu? Czego im jeszcze brak?
