Personel i Zarządzanie 2/2004 z 01.02.2004, str. 40
Data publikacji: 28.06.2018
Nauka musi być potrzebą
Motywacja to najbardziej krytyczny aspekt koncepcji szkoleń elektronicznych w firmie. Nawet najlepiej zaprojektowany kurs szkoleniowy nie odniesie sukcesu, jeśli zabraknie motywacji pracownika do zdobywania wiedzy. To pewne: jeśli pracownik nie chce się uczyć, inwestycja się nie zwróci! Co zrobić, aby uczestnicy szkoleń chcieli się uczyć?
Małgorzata Lenart
Autorka jest kierownikiem projektów e-learnin-gowych Thought & Done Polska; wdrażała projekty e-learningowe oraz systemy e-HR m.in. w Pliva Kraków i Phillip Morris Polska; zajmuje się budową zoptymalizowanych e-szkoleń dla klientów korporacyjnych.
Kontakt: lenart@click2edu.pl
Kevin Kruse
Autor jest ekspertem w dziedzinie e-learningu; wdrażał projekty e-learningowe m.in. w firmach: Merrill Lynch, Coca-Cola, DuPont, Johnson & Johnson, Merck, Delta Airlines; jego projekty zostały nagrodzone przez amerykańskie instytucje ASTD, ISPI oraz Brandon Hall.
