Personel i Zarządzanie 2/2004 z 01.02.2004, str. 44
Data publikacji: 28.06.2018
Co decyduje o sukcesie e-learningu
E-learning jest tańszy od szkoleń przeprowadzanych w sali wykładowej. W naszym kraju to właśnie ceny mogą stać się największym motorem rozwoju całego rynku. Ale pieniądze, to przecież nie wszystko. Czy mierząc wyniki e-learningu należy oceniać go inaczej niż tradycyjne szkolenia? Na jakiej podstawie osoby odpowiedzialne za szkolenia mają podjąć decyzje, które produkty i którzy dostawcy technologii umożliwiają firmie osiągnięcie realnych korzyści?
Jarosław Łukasiewicz
Autor jest pracownikiem firmy ALATUS Sp. z o.o.
Kontakt: jluk@alatus.com.pl
Menedżerowie nowoczesnych firm stale szukają wydajniejszych sposobów na kształcenie swoich pracowników. E-learning wydaje się być mniej kosztowny od szkoleń tradycyjnych przeprowadzanych w sali wykładowej. Dodatkowo, wiele wydatków - typu rezerwacja sal szkoleniowych, koszty podróży pracowników i trenerów, plus czas pracownika przebywającego poza miejscem pracy - jest znacznie zmniejszonych. Jednak wiele firm, które zainwestowały wielkie sumy pieniędzy w e-learning nie otrzymały oczekiwanych przez siebie korzyści ekonomicznych.
